اخبار موبایل

درآمد 400 میلیون دلاری بازی Fire Emblem Heroes از زمان عرضه

درآمد 400 میلیون دلاری بازی Fire Emblem Heroes از زمان عرضه

وی جی مگ: گزارش جدید Sensor Tower از درآمد 400 میلیون دلاری بازی Fire Emblem Heroes از زمان عرضه خبر می‌دهد. شرکت نینتندو در چند سال اخیر در تلاش بوده تا سهمی از بازار موبایل را هم برای خود به دست بیاورد. عرضه Super Mario Run نتوانست درآمد مورد انتظار این شرکت را تامین کند و بازی Animal Crossing: Pocket Camp هم نتوانست دوام فروشی که ناشر آن به دنبالش بود را کسب کند. اما اوضاع برای Fire Emblem Heroes و عملکرد قافل‌گیرکننده آن متفاوت است.

به گزارش وی جی مگ، به نقل از اطلاعات ارائه شده توسط Sensor Tower، عنوان Fire Emblem Heroes از زمان عرضه عملکرد تجاری عظیمی را برای شرکت به همراه داشته و اگرچه آمار دقیق ارائه نشده اما درآمد تخمینی آن به میزان 400 میلیون دلار اشاره می‌کند. این آمار علاوه‌بر این‌که Fire Emblem Heroes را به بزرگ‌ترین بازی موبایل نینتندو تبدیل می‌کند در عین حال آن را به عنوان محبوب‌ترین بازی در مجموعه سری خود معرفی می‌کند. این نکته حتی عرضه Fire Emblem Warriors برای کنسول Nintendo Switch را در نظر گرفته که به‌تازگی انتشار یافته و عملکرد بدی نیز نداشته است.

همین موضوع باعث می‌شود تا نینتندو بازار موبایل و برنامه‌های خود برای آن را جدی‌تری دنبال کند. از همین الان باخبر هستیم بازی Mario Kart در راه و در حال ساخت بوده و قرار است در تاریخی نامشخص در سال 2019 عرضه شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × 4 =