تریلر اخبار بازی

تماشا کنید: اطلاعاتی جدید از حالت بتل رویال بازی Battlefield 5

وی جی مگ: دو شرکت EA و DICE تریلری جدید از بازی اول شخص شوتر در حال ساخت خود منتشر کردند که اطلاعاتی جدید از حالت بتل رویال بازی Battlefield 5 را به اشتراک می‌گذارد.

به گزارش وی جی مگ، پیش از آن که به بررسی ویژگی‌های حالت بتل رویال بازی Battlefield 5 تحت عنوان Firestorm برسیم، مشخص شد بخش چند نفره این بازی اول شخص نظامی از هشت حالت مختلف برخوردار است. حالت بتل رویال یا Firestorm از شانزده تیم چهار نفره پشتیبانی می‌کند. بدین صورت همان‌طور که انتظار می‌رفت بخش بتل رویال Battlefield 5 مجموعا 64 پلیر را درون خود جای می‌دهد و آن‌ها در بزرگ‌ترین نقشه تاریخ Battlefield علیه یکدیگر به مبارزه خواهند پرداخت. این نقشه لبریز از ساختمان‌های تخریب‌پذیر، اسلحه‌ها و وسایل نقلیه خواهند بود.

به‌علاوه در این تریلر سازندگان بازی مدعی می‌شوند هشت محیط مربوط به حالت بخش چندنفره بازی Battlefield 5 جدید بوده و پیش از این در عنوان دیگر دیده نشدند. نمایش برخی از تغییرات اعمال شده هم‌چون Squad Play، گان‌پلی و مواردی از این قبیل، دیگر بخش‌های این تریلر را تشکیل می‌دهد. عنوان Battlefield 5 در تاریخ 20 نوامبر 2018 (29 آبان 97) برای سه پلتفرم XBOX ONE، PS4 و PC عرضه خواهد شد.


دانلود با کیفیت 1080p

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هشت − سه =