بازی ایرانی اخبار بازی

GDX چهارم برگزار شد+گزارش و تصاویر

GDX چهارم برگزار شد

اگر بخواهیم یکی از رخدادهای مثبت گیم ایران را در سال جاری نام ببریم، می توان به برگزاری مراسم GDX اشاره کرد. مراسمی شکیل و با برنامه، که به همت انستیتو ملی بازی سازی برگزار می شود. چهارمین مراسم GDX هم برگزار شد و خاطره ای شد به یادماندنی.

این برنامه با سخنرانی امیر سلامتی و کامبیز سیروس بخت آغاز شد و به کلیت معرفی بازی های رومیزی و ارتباط این بازی ها با بازی های ویدیویی پرداخته شد و ضمن آشنایی با این دوستان، مطلع شدیم که سایتی تخصصی برای بازی های رومیزی توسط این دوستان ایجاد شده(لینک سایت رومیز) و مهم تر اینکه کافی شاپی با ارایه حرفه ای بازی های رومیزی افتتاح شده است!(چه ایده جذاب و بکری)

در ادامه مراسم با حضور فلاوین کوبیه بازی مستقل the unfinished swan مورد بررسی قرار گرفت. فلاوین کوبیه کارگردان هنری و طراح مراحل این بازی بوده است و این بازی،برنده دو جایزه بفتا 2013 بوده است.

بعد از سخنرانی جذاب فلاوین، مراسم دورهمی(بخور بخور!) با اندکی تغییر برگزار شد. این تغییر چیزی نبود جز مراسم رنگ کردن تخم مرغ سفره هفت سین!

در انتها هم با حضور سازندگان بازی خاله قزی، یعنی تیم مستقل آنو، بازی خاله قزی و دیگر محصولات این تیم نمایش داده شد و حضار سوالات خود را از سازندگان این بازی مطرح کرده اند.

مجری این برنامه میثم قربانی بود.

حال تصاویر و توضیحاتی از این مراسم:

سخنرانی جذاب امیرسلامتی، کامبیز سیروس بخت و معرفی کلی بازی روبرد جذاب.

سخنرانی جالب فلاوین کوبیه در خصوص مراحل ساخت بازی The Unfinished Swan

مراسم دورهمی بعلاوه مراسم جذاب رنگ آمیزی تخم مرغ سفالی!

صحبت های شنیدنی تیم دوست داشتنی آنو

GDX چهارم برگزار شد

عکس دست جمعی در GDX 4

در انتها از عوامل و برگزارکنندگان این مراسم بسیار سپاسگذاریم. ممنون به خاطر همه زحمت های شما.

GDX چهارم برگزار شد+گزارش و تصاویر