وی جی مگ: اگر دو بازی Papers Please یا Return of the Obra Dinn را بازی کرده باشید، احتمالا با لوکاس پاپ آشنا هستید. با این حال قبل از اینکه پاپ وارد دنیای بازیهای مستقل شود روی قسمت اول و دوم Uncharted کار کرده بود. بازیسازی که حالا توضیح داده چگونه سازندگان Uncharted از Gears of War الهام گرفتهاند.
به گزارش وی جی مگ، لوکاس پاپ در مصاحبه اخیر خود به این نکته اشاره کرده زمانی که وارد تیم سازنده Uncharted شده آنها حتی نفری را در اختیار نداشتهاند که به صورت تمام وقت روی GUI کار کند. پاپ توضیح داده که 6 ماه پیش از انتشار Uncharted، تیم سازنده تغییرات عمدهای را در گیمپلی آن ایجاد کرده.
هرچند از دید این بازیساز در آن زمان سازندگان Uncharted به درستی نمیدانستند که چه کار میکنند و همین مسئله یکی از نکات مثبت آنها بوده اما بعد از انتشار Gears of War متوجه شدهاند که باید تغییراتی را در ساخته خود ایجاد کنند.
پیش از انتشار انحصاری مایکروسافت، سازندگان Uncharted در زمینه زاویه دوربین و کنترل شخصیت چیزی شبیه به نسخههای مختلف Tomb Raider را آماده کرده بودند. پاپ اما توضیح میدهد که بعد از انتشار Gears of War آنها متوجه شدهاند که میتوان کاربرهای بیشتری در این زمینه انجام داد و سعی کردند از ساختار کنترل انحصاری مایکروسافت الگوبرداری کنند.
چی میگی،یعنی uncharted مدیون gears of war و کلیفی بیه،ولی مشکلی که نداره در هر صورت به نفع ما گیمرا بوده و با این دو فرنچایز زندکی کردیم و خاطره ساختیم، ممنون محمد طالبیان عزیز
این مطلب مخصوص فنایه کور سونی هست چندین سال میگفتم از گیرز الهام گرفتن ولی عین…..