وی جی کست

قسمت 76 پادکست VGCAST

قسمت 76 پادکست VGCAST در سه بخش آماده شده است. در بخش اول که مانند چند شماره قبل به بحث آف‌تاپیک اختصاص یافته نگاهی داشته‌ایم به مسائل مختلفی از جمله فوتبال، سینما، سریال‌های تلویزیونی و نکات حاشیه‌ای صنعت بازی پرداخته‌ایم. مسائلی که لزوما به جریان اصلی بازی‌های ویدئویی می‌توانند ارتباطی نداشته باشند. در این قسمت نگاهی داشته‌ایم به بازی‌های Spyro Reignited Trilogy، Gris و Dusk که زمان زیادی از انتشار آنها نمی‌گذرد.

در بخش دوم قسمت 76 پادکست VGCAST نگاهی داشته‌ایم مهم‌ترین اتفاقات و حواشی صنعت بازی در سال 2018 که چند روزی بیشتر تا پایانش باقی نمانده. از کنفرانس ضعیف EA در جریان E3 2018 گرفته تا اضافه شدن قابلیت Cross Play به کنسول PS4 که بعد از ماه‌ها درخواست گیمرها نهایتا صورت گرفت. به این نکته توجه داشته باشید که اکثر اتفاقات مرور شده در این قسمت به نوعی در حاشیه صنعت بازی قرار داشته و ارتباط مستقیمی به بازی‌های عرضه شده ندارند.

در نهایت باید به این نکته توجه کنید که این هفته همچون قسمت پیشین باز هم نظرسنجی داریم اما فعلا خبری از مسابقه نیست. با توجه به نظرسنجی هفته گذشته متوجه شدیم شما مخاطب‌های وی جی مگ پیش بینی می‌کنید متوسط امتیاز بازی Resident Evil 2 Remake در زمان عرضه 85 تا 90 است.

نظرسنجی قسمت 76 پادکست VGCAST: مهم‌ترین اتفاق و حاشیه صنعت بازی در سال 2018

در این قسمت پادکست VGCAST، محمد طالبیان و جواد محسنی حضور دارند.

موسیقی‌های مورد استفاده در قسمت 76 پادکست VGCAST:

VGCAST Main Theme – Arasalan Aboomohsenpour

Robyn – Missing U

CHVRCHES – Never Ending Circles

Muse – Blockades

دانلود قسمت 76 پادکست VGCAST با کیفیت 128

دانلود قسمت 76 پادکست VGCAST با کیفیت 320

محمد طالبیان

محمد طالبیان

22 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو × پنج =

  • سلام یه سوال موند ازتون بپرسم اگه دیسکو وقتی که تازه گرفته باشیم و دسته نداشته باشیم میشه بعد از بکار افتادن از حالت رست مود بازی جدید نصب بشه یا نه و همینطور میشه اپدیتشو بگیریم یا نه؟ اینترنتم تو اون حالت فعاله.

  • ممنون بابت پادکست
    آقای طالبیان با اینکه فقط صداتون و میشنویم ولی ارزش صحبت‌های شما و آقا جواد خیلی بیشتر از آیتم‌های تصویریه بقیه سایتهاست
    البته اگر چیزی داشته باشن :evilgrin:

  • اقای طالبیان توی نیم ساعت بازی gris از یه دوستی گفتید که مایل به انجام گیم بود.
    امکان داره بتونید اون دوست ارتیستتون رو معرفی کنید – من خیلی علاقه مندم کاراشو ببینم.
    اگر مستقیم نمیتونید ، پیج اینستاگرامی یا کانال تلگرامی یا ایمیلی ازشون بدید .
    ما برای یه گیم خاص نیاز به تصویر ساز داریم و اعلام امادگی میکنیم.

    نگید طرف اومده اگهی استخدام داده – صرفا چون یه نیاز دو طرفه هست میگم – بلکه حداقل این تاسف دوطرفه رو از بین ببیریم و به خواستمون برسیم و چیز عالی بسازیم.

    تشکر

  • سلام و عرض خسته نباشید
    توی ویجی مگ پلاس اخری انیمیشن small foot رو معرفی کردید – من رفتم دیدم و برام خیلی جالب بود چون شما گفتید داستان خاصی رو دنبال نمیکنه با اینکه خیلی داستان خوبی داشت.
    ای کاش تولید کنندگان انیمیشن های بلند ایرانی که عموما داستان های مذهبی تولید میکنند کمی روش داستان سرایی را از تولیدات خارجی یادبگیرند.
    در انیمیشن small foot مذهب، دین، عبادت، روشنفکری، بی دینی و … (چه مثبت و چه منفی ) به سادگی به کودکان بدون آنکه متوجه شوند آموزش داده میشود.
    شما توجه کنید که در این انیمیشن کتاب های مقدس ، متولیان کتاب، مفاهیم خلفت، حق انتخاب، روشهای مختلف عبادت و … را به هر صورت که تولید کنندگانش میخواهند، جنان گفته میشود که کودک بدون آنکه بخواهد بفهمد، آن را در ذهنش ثبت میکند
    اینکه در آخر داستان چه نتیجه ای حاصل میشود و کدام جناح پیروز داستان بوده و بر حق می باشند، را کودک در ذهنش تحلیل و تثبیت میکند بدون آنکه خودش بخواهد و بداند
    در این حالت تولید کننده هر آنچه که بخواهد را در ذهن کودکان به خوبی ثبت میکند.
    ممنون موفق باشید

    • ممنون از توجه شما.
      ما منظورمون از داستان خاص فقط داستان و روایت ساده بود.
      سالهای ساله که انیمیشنهای هالییودی و یا حتی شرقی مثل ژاپنی ها در پس داستانهای ساده بسیاری از مفاهیم رو به بک گراند ذهن کودکانشون و ناخودآگاه دهنشون ارسال میکنن و آینده نگری میکنن.
      کاملا با حرف شما موافقم. ما ایرانیها فقط ادعا داریم و در انیمیشن هم همینجوری رفتیم جلو. مدعی و بی مغز. داستانهای خشک و بی مغز و بد که مثلا بهترینشون فیل شاه بود که از همه نظر افتضاح بود و نه تنها بچه ها باهاش ارتباط برقرار نکردن بلکه براشون گنگ هم بود.
      ای کاش از خارجی ها این چیزاشو هم یاد میگرفتیم.
      بازم ممنون از دقت نظر شما.
      بهتر بود این کامنت رو توی پست خود وی جی مگ پلاس میدادین و اونجا بحث میکردیم
      بازم دم شما گرم از دقت نظر

  • سلام
    من هفته گذشته بشدت درگیر پیدا کردن کار بودم، نت هم نداشتم، نتونستم پادکست رو گوش کنم، احتمالا فردا گوش می‌کنم.

    فقط یک سوال از اساتید داشتم: کار پاره وقت (در حد 5 6 ساعت) چه کارهایی پیشنهاد می‌کنید؟ ?:-)

  • من که طرفتار ea هستم با نمایش خوب تو e3 امیدوار شدم که ea داره ادم میشه و منی که طرفتار دو آتیشه nfs هستم payback یک آشغال به تمام معنا بود حالا بماند از mass effect و star wars . بعد گفتیم battlefield v این دیگه عالی میشه اما بازم نه. در کل امیدوارم این بلا رو سر ANTHEM نیارن راستی ANTHEM نیاز به پلاس داره نمیدونم این چه دردیه شرکت ها دارن مثل یوبی نه که شرکت بدیه ولی همه بازیاش داره همه داره انلاین میشه THE DIVISION پلاس میخواست FOR HONOR پلاس میخواست چرررررااااااااااااااااااااااااااااااااا

  • سلام بر همه دوستان امسال سال سختی برای من بود. از بالا گرفتن دلار بگیر تا یه روزایی قیمت rdr2 به 1 تومن رسیده بود 😥 از نطر منی که اصلا از super hero ها خوشم نمیاد به جز اسپایدر من .به نظر من مهم ترین اتفاق عرضه این بازی بود. الان من یه ترفندایی زدم بازی هایی که پلاتینیوم داره رو گرفتم وبعد به یکی از دوستام که عشق تروفیه میدم (اکانتو share می کنم) الان قرار ازش spider man و rdr 2 بگیرم . در کل امیدوارم سال بعدی میلادی حداقل بهتر از امسال باشه و پر از بازی های خوب وخبر های خوب برای کلیه اعضای ساخت و به خصوص کسی که مثل من لیورپولیه :snicker: …………… ولی یه سوال چرا اسم ایتم pro gamer رو وض نمی کنید و جدید قرار نمی دهید . خیلی خوبه. بازی های سختری مثل dark souls منتظر old noob هستن

    • خواهشا آیتم pro gamer رو برگردونید خیلی خندس(مخصوصا قسمت اول)کسایی که ندیدنش حتما ببینیدش(مخصوصا قسمت اول)
      فقط حیف پرو گیمرتون رفت بازم باهاش بخندیم

  • سلام.مرسی از زحمت هایی که میکشید…من تو هفته همش منتظر سه شنبه ام تا پادکست بیاد…من از خودم شروع میکنم امیدوارم بقیه دوستان هم همراهی کنن که کامنت هارو جمع و جورتر بفرستیم.بنده خدا محمد طالبیان این قسمت معلوم بود که خستست 😀

    1-بعد از دراپ کردن واکینگ دد با پیشنهاد آقای طالبیان،رفتم سراغ Avatar:The Legend Of Korra…چون آواتار قبلی رو خیلی دوست داشتم اینم تا آخر فصل یک خوب پیش رفته…خوبیش هم اینه که کلا 4 فصل هست و هر قسمت 20دقیقه…سریع پروندش بسته میشه البته اگه آقای طالبیان نگن اینم وقت تلف کردنه 😀

    2-عدم حضور سونی توی E3 2019 و هایپ مزخرفی که سر گیم اواردز به وجود آوردن…از چهار و نیم صبح بیدار شدم و تا 9هم بیدار بودم تا یه اتفاق خاصی بیفته مثلا حضور کوجیما،تاریخ انتشار TLOU2 یا Death Stranding که هیچی به هیچی…تصمیم گرفتم دیگه برای هیچ چیزی انقدر هایپ نشم…

  • سلام بر محمّد و بقیه دوستان!چشم آقا اینم کامنتِ کمِ بدون شعر و ور!
    1.از دید من مهمترین اتفاق،عرضه ی GOW و RDR 2 بعد از مدت ها فاصله زمانی از نسخه قبل و جایزه گرفتناشون بود،اما مهم ترین حاشیه قطعا عدم حضور سونی در E3 بود که قطعا به خاطره نگه داشتن رونمایی بازی های جدید برای بعد از رونمایی PS5 بود،بر خلاف نظرتون به نظرم 3 ماه اول2020 کلیّت PS و XBOX بعدی معرفی بشه و E3 2020 رونمایی کامل،عرضه در 3 ماهه آخر 2020.
    2.پیشنهاد میدم داخل آیتم VGMAG PLUS یه قسمتی برای آیتم کف بازار با میثم بگذارید.
    3.جانِ کوجیما دیگه کامنت ها رو تکی نخون!خیلی خُنُک میشه!
    4.نیم ساعت super smash عالی بود!هم بودن کسری و هم این ایده ی نداشتن هیچ ایده ای!فقط کاش یکم بیشتر تو ضربه ها دقت میکردید!!!
    5.در مورد نسل نهم یه پادکست برید و کسری و میثم و جواد و خودت،درباره ی احتمالات تون و موارد جدیدی که امیدوارید در نسل بعد باشه صحبت کنید.
    6.پادکست رو تا شماره چند ادامه میدید و بگید ما هم بدونیم و حتما تو یکی مونده به آخر کامنت بدیم!
    7.پیشنهاد میدم یه آیتمی درباره ی کنسول های قدیمی برید،منظور خود کنسول و دستش و…. به نظرم خیلی جالب میتونه بشه،میثم هم که گویا کلکسیونشون رو داره!
    در آخرم پرسیدی من چی زدم! والا من چیزی نزدم جز شکلات تلخ!جامعه و وضع بازار منو به شعر گفتن انداخته! برای خرید dlc بلاد بورن،گیفت 10 دلاری رو 104 میخواستم بگیرم،ریفرش کردم شد 114!رفتم کارت به کارت کنم،برگشتم ریفرش کردم شد 124!مثه این که شبا ساعت 10 هم صرافیا باز هستن! :reallypissed:
    خداحافظ.

  • لطفا تعداد کامنتا رو کم کنید اینکه طرف 20 متر راه رفته فکر نکنم برا کسی مهم باشه!
    جاش میتونید راجب ی موضوعی بحث کنید(یه چیزی مثل ویدیوی بررسی جامع The Game Awards 2018 ولی جم و جور تر )

  • درود بر شما،
    مهم‌ترین اتفاق و حاشیه صنعت بازی در سال 2018 فکر می کنم به بازی Pokémon: Let’s Go, Pikachu! and Let’s Go, Eevee مربوط باشه. دلیل موضوع هم این هست که برای اولین بار روی کنسول خانگی می تونیم این بازی رو تجربه کنیم . امیدوارم این بازی ویدیویی رو تهیه نمایید و ازش لذت ببرید.
    راستی ، فیلم موزیکال اگر قصد دارید تماشا کنید و بسیار لذت ببرید ، پس Mary Poppins رو از دست ندهید. فیلم Aquaman رو تماشا کنید نه Mortal engines … چون به Aquaman نمی رسه .

    خوشحال می شوم کانال یوتیوب من رو مشاهده کنید. اگر آموزشی خواستید ، بگید براتون می سازم .

    https://www.youtube.com/channel/UC7gR4XQXmD5h99TuvgezPwA?view_as=subscriber

    با سپاس از شما

  • به نظرم مهمترین اتفاق یا حاشیه صنعت بازی که در سال 2018 اتفاق افتاد، برای ما که توی ایران زندگی می کنیم بالا رفتن فجیع قیمت ارز بود که باعث افسایش قیمت کنسول و بازی ها و دیگر اجناس شد :dazed:
    ولی به غیر از این مسائل اگه بخوام به یکی از گزینه های نظرسنجی ری بدن قطعا به غیبت سونی در E3 2019 ری میدم.
    چون هم غافلگیر کننده بود و هم شوکه کننده.

  • من به عنوان یه طرفدار چندتا انتقاد دارم به سایت و چون اینجا خونده میشه و بعضا بهش واکنش نشون داده میشه میگم.
    اول همین کارنکردن پلیر آنلاینه. مثلا من فقط قسمت وسط پادکست برام جذابه و میخوام فقط همونجاها رو گوش کنم اما خب نمیشه و مجبورم صبرکنم همش دانلود شه و نهایتا یک سومشو گوش کنم.

    انتقاد دیگه هم درمورد نیم ساعت و زیرخاکیه. به نظرم هردوتاش داره بد میشه و اجرای مجریاست که جذابش کرده و فقط همین. عملا تو نیم ساعت ها چیز زیادی دیده نمیشه. شاید تو یوتیوب این حالت مورد قبول باشه چون اون شخص شاید 20 تا اپیزود از اون بازی بزاره اما تو سایت شما اون بازی فقط 30 دقیقه وقت نمایش داره که خیلی وقتا از دست میره.

    برای زیرخاکی هم دقیقا همون روش نیم ساعت رو اعمال میکنید که به نظرم خوب نیست. دقیقا همون برخوردی رو دارید که انگار یه بازی جدید اومده. به نظرم حتی بخش زیرخاکی ادیت و تدوین بیشتری داشته باشه خیلی بهتره. یعنی نتیجه ی 2 3 ساعت بازی بشه یه آیتم نیم ساعته که یه خاطراتی زنده بشه. مثلا توی Assassins creed نه هیدن بلیدی بود نه کانتر اتکی نه اون از بین مردم رد شدنا و کنار زدنا ….

    زحمت زیادی میکشید برای سایت و آیتم ها ولی شخصا احساس میکنم رعایت نکردن بعضی از این موارد کیفیت کار رو کمی پایین میاره.

    • با تغیراتی در نیم ساعت ها و زیر خاکی ها موافقم،ولی برادر اینجا ایرانه!نه gamespot یا IGN که حاصل 2 3 ساعت بازی کردن بشه یه ویدئو 20 دقیقه ای!ملت کارو زندگی غیر از سایت دارن و از سایت هم درآمدی ندارند،در نتیجه به نظر من رویکرد رو یکم تو نیم ساعت و زیرخاکی ها عوض کنند عالی میشه.(لزوم تغیر رویکرد در نیم ساعت soma مشهوده!)