وی جی کست

قسمت 77 پادکست VGCAST

قسمت 77 پادکست VGCAST در سه بخش آماده شده است. در بخش اول که مانند چند شماره قبل به بحث آف‌تاپیک اختصاص یافته نگاهی داشته‌ایم به مسائل مختلفی از جمله فوتبال، سینما، سریال‌های تلویزیونی و نکات حاشیه‌ای صنعت بازی پرداخته‌ایم. مسائلی که لزوما به جریان اصلی بازی‌های ویدئویی می‌توانند ارتباطی نداشته باشند.

در بخش دوم قسمت 77 پادکست VGCAST نگاهی داشته‌ایم به تعدادی از بازی‌هایی که در جریان سال 2019 میلادی، 10 ساله می‌شوند. مجموعه‌هایی که به شکل خاص اولین قسمت از آنها در سال 2009 میلادی برای پلتفرم‌های مختلف منتشر شده بود و در زمان عرضه به موفقیت‌های قابل توجهی دست پیدا کرده‌اند. از جمله این آثار می‌توان به Dragon Age Origins و Batman Arkham Asylum اشاره کرد که تقریبا یک دهه پیش برای اولین‌بار عرضه شده‌اند.

در نهایت باید به این نکته توجه کنید که این هفته همچون قسمت پیشین باز هم نظرسنجی داریم اما فعلا خبری از مسابقه نیست. با توجه به نظرسنجی هفته گذشته متوجه شدیم مهم‌ترین اتفاق و حاشیه صنعت بازی در سال 2018 از دید شما مخاطب‌های وی جی مگ غیبت سونی در جریان E3 2019 است.

نظرسنجی قسمت 77 پادکست VGCAST: از دید شما موفقیت Fortnite در سال 2019 ادامه پیدا می‌کند ؟

در این قسمت پادکست VGCAST، محمد طالبیان و جواد محسنی حضور دارند.

موسیقی‌های مورد استفاده در قسمت 77 پادکست VGCAST:

VGCAST Main Theme – Arasalan Aboomohsenpour

Austen – Storm

Hayden James – Just A Lover

Still Corners – The Trip

دانلود قسمت 77 پادکست VGCAST با کیفیت 128

دانلود قسمت 77 پادکست VGCAST با کیفیت 320

محمد طالبیان

محمد طالبیان

60 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

8 + چهار =

  • تازگیا انتقادات زیاد شده. من میگم همه از طرف یک نفر هست. به هرحال این سایت فرهنگ خاص خودشو داره درست مثل بقیه. دوست ندارید نبینید

  • واقعا وی جی مگ در انتشار کامنت ها عالی عمل کرده در بین همه سایت ها به جرات میگم تند ترین کامنت ها هم تا امروز منتشر کردید کافی در یکی از این سایت ها همکار یک انتقاد کوچکی بکنید آقا طرف بن می کنند دوستان یک دو تا چهار تا هم کنید می بینید که از مدیر سایت بگیرید تا سردبیر و نویسنده ها همه دارن زحمت می کشند تازه سابقه 10ساله گیم ایمگ بذاریم کنار هم کنار همین وی جی مگ که تازه متولد شده توی همین دو سال تجربه جذاب و نویی در اختیار کاربرانش گذاشته که در کمتر سایتی یافت میشه شما یاد تون نمیاد یک موقعی ما فقط منتظر بودیم که در یک ماه مجله بازی رایانه بیاد بیرون تا ببینیم دنیای گیم چه خبر حالا که سایت به این تر و تمیزی و به روز با این همه آیتم متنوع… در اختیار ما رایگان قرار داده شده کمترین کار این که اگر حمایت نمی کنیم حداقل بهونه های بنی اسرائیلی نگیریم
    موفق و سربلند باشید

  • سلام
    میخواستم با وضع صدای محمد تو کامنت های پادکست گذشته،کامنت نزارم ولی مگه میزارن!میثم و ممد!انتقاد پذیر های کی بودید شما!!! :reallypissed:
    دوستان بعضی اوقات جوری کامنت میزارن انگار vgmag از بیت المال بودجه گرفته و وظیفه اش هست که آیتم درست کنه! :reallypissed: این هزار بار که گفتم،بابا این عزیزان درآمدی از سایت بدست نمیارن و همش از جیب میخرجن!شما هایی که بنی اسرائیلی انتقاد میکنید،1 روز مفتی برای 4 نفر غذا درست میکنی؟حالا چه برسه به این که مواد لازم برای غذاشم خودت بخری!پس ببین این عزیزان چقدر دل گنده ای دارن که همچین کاری میکنن و وقت میزارند و از جیب هم خرج میکنن!یکم انصاف داشته باشید تو انتقاد کردن،انتقاد کنید ولی (با عرض پوزش)شعر تحویل ندید!مثلا طرف گفته نصف آیتم های سایت کپیه!!با استدلال ایشون و برداشتشون از قانون کپی رایت (بازم عذر میخوام!)اولین فرد مخترع شورت حق امتیازش رو داره!پس یعنی همه ی مردم دنیا باید برهنه بگردن!؟’؟!!!!!!!یا کلا تو باغ نیستی یا خودتو زدی به اون باغ!!!!!!داداش شما تا الان پاور پوینت درست نکردی؟نمیبی یه پاور 30 صفحه ای دست کم 1ساعت و نیم از آدم وقت میگیره؟تازه عمرا بدون سود و منفعت این کارو انجام بدی!مگر اینکه واقعا عاشق این کار باشی.
    من سایت های زیادی دیدم،خداییش هیچ سایتی به اندازه vgmag حرفه ای نیست،خیلی از مشکلاتی هم که سایت داره با پول حل میشه!یعنی بزرگترین مشکل سایت همینه!اما با همین محدودیت ها شما عالی عمل میکنید.انتقاد هم کردیم و دیدیم که واقعا ترتیب اثر دادید،از نیم ساعت soma انتقاد کردم،بعد کاملا تو نیم ساعت های بعدی ترتیب اثر دادنشو دیدم.
    به ولله اگر تو مملکت ما همه حداقل یکم منصف بودند،90درصد مشکلاتمون حل میشد.(میثم خواهشا ریپلای تیریپ انتقاد پذیری نکن که بگی”مگه چی گفته بودن!”)
    برادر طالبیان پیشنهاد میدم یه آیتمی تحت عنوان دورهمی گیمی یا مثل اون بوجود بیارید،بازی های چندنفر محور(!) رو مثه smash,mario party و… رو با 4 نفر بازی کنید خیلی بامزه میشه،اونایی هم که گفتن بخش کامنت رو حذف کنید خیلی… :reallypissed: خلاصه همچین کاری نکنید!چون این تنها راه کاملا مستقیم ارتباط با شماست.
    یه پیشنهاد که چه عرض کنم!یهو به سرم زد صدای ممد که داره رپ میخونه چه شود! :chic: جون ما یه دهن بخون!!!! :inlove:
    یکم حضور اعضا مختلف سایت وحتی مهمون ها رو تو پادکست علل خصوص بخش کامنت ها بیشتر کنید.
    در آخر هم برای این که فضا عوض بشه یه بدبختی که با فامیلی “قربانی”میشه داشت رو میگم شاید لبخندی بس ریز برلبتون بیاد!(من هم مثل میثم،”قربانی”هستم!و البته قربانی این ماجرا!)
    عاقا دوران دبیرستان همواره نزدیک عید قربان بدبختی ما شروع میشد!اونوقتی که همه میخواستن عید قربان،قربانی کنن! :reallypissed: هی پیش معلم و ناظم انقد گفتن که ناظم ها و معلم ها هم تیکه به ما مینداخن که “بچه ها عید قربان چه کاری میکنن؟”بچه ها هم میگفتن که”قربانی می…!” :reallypissed:
    خلاصه دوران سختی بود!(3 نقطه حاصل خودسانسوری است،وگرنه بچه های ویجی مگ خیلی باصفا هستن و سانسور نمیکنن! 🙁
    در پناه خدا.

    • داداش به من ربطی نداره ولی مرگ من چجوری حوصله کردی فقط اینهمه بنویسی مگه میخوای مقاله ترتیب بدی
      خوب همین میشه طالبیان خان خسته میشه از پادکست دیگه(یکی نیست اینارو به خود من بگه)

      • میثم به خدا میخواستم کوتاه باشه،ولی این ایراد ها و انتقاد های بی اساس عزیت میکنه،کلا بی انصافی آدمو اذیت میکنه! :reallypissed: قرار بود کامنتم 4 خطی باشه،ولی دیدم یهو کامنت ها از نزدیک 20 تا ظرف مدت کوتاهی رسید به 50 تا!کنجکاو شدم ببینم سر چی بحث شده،بعضی کامنت ها اعصابم رو داغون کردن! :reallypissed: حلا میفهمم شما چی میکشید از دست بعضی کامنت ها!
        خلاصه اساسی شرمنده!همهشو با گوشی نوشتم کلا از دستم در رفت!
        راستی میثم اون آنخ ماهو بود،بازیگرشم مرحوم شده،یه صلوات برای شادی روحش بفرستید.

  • آقای طالبیان سریال Escape at danne mora را دیدید که جو فرار از زندان طوری داره و پاول دانو و بنسیو دل تورو بازی کردن چه نظری در مورد سریال دارید :yes:

  • آقای طالبیان این مربوط به بحث های پیش اومدست و میخوام اعضای سایت ببینن و نیازی به خوندنش نیست.
    من از زمانی که از Dial up رسیدم به ADSL با گیم ایمگ آشنا شدم اونم با تبلیغی که نوشته بود سایت گیم تریلرز فارسی.
    همین مدیریت آبگوشتی(!) میثم قربانی و مهدی فنایی بود که اینجا الان با کمک دوستان دیگه ای سایتیه که آیتم های نیم ساعت فارسی و پادکست و خیلی چیزای دیگه ای داره و با بعضی از کانال های پرطرفدار یوتیوب برابری میکنه (که البته اونا پول خیلی زیادی هم از تبلیغات درمیارن!)

    این سایت و افرادش عالی نیستن. میثم قربانی یه موقع هایی شوخی های لوس میکنه. طالبیان کچله. جوادم خستست. :laugh:

    اما شما چندجا رو سراغ داری توی پادکست یکی مثل میثم قربانی درمورد سخت افزار انقدر حرفه ای بتونه صحبت کنه؟ کجا دیدین مثل آقای طالبیان و محسنی درمورد بازی نقد و بررسی انجام بدن؟ این حجم فراوان دری وری رو توی اینستاگرام و سایت های دیگه نمیبینین؟ سایت عالی نیست و نقد بهش وارده. اما هیچ جای توهین و تحقیری نداره. هیچ جایی.

    به کسی ریپلای نکردم که بهشون برنخوره، نگن تا انتقاد میکنیم میریزن سرمون. من خودم به نیم ساعت و زیرخاکی انتقاد داشتم. اما وقتی میبینم تو نیم ساعت below، Ashen سعی شده مشکلات قبلی نباشه. یا زیرخاکی گاد آو وار روی سخت ترین حالت بازی میشه و من تاحالا جرئت نکرده بودم رو این درجه بازی کنم، امیدوارتر میشم به آینده ی وی جی مگ.

  • نمیدونم این خبر راسته یا نه ولی توی چندتا فروشگاه اینترنتی دیدم که میگن فریمور جدید ps4 هک شده و میشه کلی بازی جدید به دلخواه انتخواب کرد ( که قبلا اینطور نبود ). بدون هیچ مشکل بن شدن و …
    اگه میثم قربانی خبری از این موضوع داره مارو در جریان بزاره

    • فرمورش هک نشده. یه باگی روی 6.20 پیدا شده که میتونی یه اکانت اصلی رو روی nتا دستگاه بزنی و همه هم کار میکنن. الان همه دارن میریزن.
      باگ تو فرمرو 6.20ه شاید فردا پس فردا سونی آپدیت بده و رخنه رو ببنده و دوباره روز از نو روزی از نو.
      خود فرمور های بالاتر از 5.07 هنوز هک نشدن و رخنه ای توشون عمومی نشده.

      این روششه و فقط با کابل لن میشه:(توجه داشته باشید که احتمال بن شدن هست و شاید اکانتی که توش بازیها باشه کلا بن بشه. ریسکش با خودتونه):

      Add your account with games to ps4 and Activated
      After ,changing your user for see all games is unlocked
      After ,going to account with games and wait in deactivate menu
      Remove lan
      And deactivate account
      Show error dns
      After log out of account
      All games is locked
      Going to account with games and wait in deactivate menu
      Connect lan cable
      Led blanking press click for deactivate
      After removing lan
      See your games
      Not locked and server is free
      Done

      • حاجی فازت چی 😀 اولش از هک سوال می کنی بدش میگی اصلا هک نمی کنم خداوکیلی چی می زنید 😕

      • حاجی فاز تو چیه :-/ من از چطور هک کردن کنسول حرفی زدم ?:-)
        فقط از سر کنجکاوی پرسیدم که قضیه این هک جدید چیه :struggle: همین :-/
        نمی خواستم کنسول هک کنم :idk:

  • مشخصا معلومه هنوز پشت لبت سبز نشده.و اصن نمیدونی چیو کجا بگی.نه ادب داری و نه شناخت.بهتره یه دقت بکنی که سایتهای دیگه تو این چندساله ایتمای وی جی مگو و گیم ایمگو دزدیدن.کفن پاره کردی.پشت کیبرد و مانیتور همه لات مجازی ان.

  • من یک انتقاد داشتم از سایت وی جی مگ با مدیریت آبگوشتی میثم آخه این چه سایت درپیتی دارید ا یتم های تصویری که نصف شون کپی از سایت های دور و ور مثل تاپ تن… شما ها اگر عرضه دارید از خودتون آیتم اختراع کنید نه اینکه ایده ها و ویدئو های سایت های دیگه را با یک شکل دیگر به اسم خودتون بزنید بماند که قانون کپی رایت کلا نداریم ولی انصاف هم خوب چیزی…..
    در نبود شیر، گرگ هم ادعای خدایی میکنه

      • عامو سایت های گیم همه روی هم بذاری یک چندم سابقه محمد و میثم ندارن خداییش موندم شماها چی می زنید که این نظرات می نویسید 😕
        در مورد کپی هم اکثر سایت های بزرگ گیم مثل گیم اسپات و پولیگان و… برای خودشون طبق نظر منتقدان شون از این جور مقالات مانند ده بازی برتر و یا بهترین داستان بازی ها دارند نمیشه گفت حالا فلان سایت این آیتم گذاشته بقیه سایت ها حق ندارند منتشر کنند معنی کپی رایت بد متوجه شدی حاجی

      • آقا میثم جسارت نباشه ولی این بنده خدا حرف دل ما رو زد
        امیدوارم ناراحت نشید… ولی خب نظری که دوست مون دادن کاملا درسته
        حالا باز بیاین زیر کامنت ما بنویسین انتقاد خوبه! انتقاد خوبه به شرط اینکه یکی حرف ما بدبختارم گوش بده خب! تاپ تن و … هم یه حدی داره! بماند که ایده تاپ تن ها از بیخ تکراری هست…
        بازم میگم این انتقاد بود! خواهشا به ما نتوپید و اول از همه طرز تفکرتون رو تغییر بدید…
        (جالبه که تو هیچ جای دنیا بابت انتقاد معذرت خواهی نمی کنن که آقا خدایی نکرده ناراحت نشی! اما ما اینجا میگیم این انتقاد بود و امیدوارم ناراحت نشید ولی بازم میان جواب ناجور می دید)

      • والا ما ناراحت نمیشیم.
        اصن برای چی باید ناراحت بشیم؟ شما یه نظری دارید و مطرح میکنید. و ما هم تایید میکنیم.
        منم میگم باشه. ممنون از نظرتون.
        بتونیم بهتر میشیم. سعیمون رو میکنیم.
        کسی توهین کنه جوابشو مشتی میدیم. کسی انتقاد کنه تایید میکنیم و روش فکر میکنیم.

        ممنون از حسن نظر شما. :yes:

      • آخه میثم خان ما چندتا نظر باحال دادیم
        گفتیم توی آیتم رترو به بازی های ناشناخته بپردازید (مث همون D2 که خیلی ها فراموش اش کردن)
        گفتیم بیاین یه آیتم بیارین برای تحلیل نام و دنیای بازی ها (مثلا من هنوز نفهمیدم deus ex یا bloodborne یعنی چی)
        تاپ تن هم دیگه زیاد جوابگو نیست، به نظر من دارید بیخودی وقت تون رو تلف می کنید (با عرض پوزش)
        شاید فکر کنید چون چند تا یوزر میان میگن خیلی ممنون، شما هم کارت درست بوده در صورتی که اصلا اینطور نیست! مثلا الان همه به کال اف میگن بازی خوب، اما ایا واقعا بازی با کیفیتی عه؟ معلومه که نه!
        اومدم برای آقای طالبیان کامنت گذاشتم که اقا این بازی resident evil code اصلا وجود نداره و یه veronica تهش بذارید! اقای طالبیان عصبی شدن!
        والا ما خوبی شما رو میخوایم
        فقط همین
        اگه خوبی تون رو نمی خواستیم حتی به سایت تون سر هم نمی زدیم چه برسه به اینکه بخوایم انتقاد هم بکنیم
        کوچک شما

      • دوست عزیز مشکل اساسی اینه که ما (یعنی همه) فقط مینویسیم و حرف‌های خودمون و میشنویم ولی نگاه نمیکنیم که بقیه چی گفتن
        مثلا همون داستان veronica که شما میگید. اونجا یه کارشناس خارجی یه عکس منتشر کرده و توش veronia نوشته حالا این واقعا نمیدونم چه ارتباطی به من و سایت پیدا میکنه ؟

      • خب شما یه veronica تهش می زدید! والا عیب نداشت
        اتفاقا سواد شما هم بهتر نشون می داد. ما که می دونیم خوره بازی اید و اندازه مو های سر ما بازی میشناسید ولی خب این طرز فکر هم جالب نیست واسه شماها
        طرف اومده اشتباه نوشته درست، خب شما درست اش رو می نوشتید
        اصلا هم عیب نداشت خیلی هم بهتر بود
        دیگه حرف نمی زنم
        سر خودمم درد گرفت!
        شب خوش :yes:

      • واقعا خیلی ساده جواب اینا رو من چندین بار دادم و بازهم جواب میدم.
        یا شماها نمیخواین قبول کنید و یا واقعا نمیخونید.
        رترو قبلا ضبط شده 10 قسمت و یواش یواش میریم بازیهای خیلی قدیمی. زمان میبره. اینو قبلا گفته بودم.
        ساخت آیتم جدید نیرو و زمان میخواد و برنامه ریزی. نه وقتشو داریم فعلا و نه زیر ساخت و پیش نیاز تولیدشو. چرا فکر میکنید ساخت یه آیتم ساده اس؟ خیلی دوست دارم شخص شما یه روز تشریف بیاری حضوری و جلوی دوربین قرا بگیری و شروع کنیم به ساخت یه آیتم. شاید واقعا از پیش نیازهای ساخ و شروع یه آیتم اونم چیزی که میگی اطلاعی نداری. خوشحال میشم تشریف بیاری و ببین که پروسه کار چطوره.
        در مورد تاپ تن هم ممنون. نظر شما کاملا محترمه ولی من میزان بازدید از یه آیتم و استقبال اون برام مهمه. وقتی میبینم که آیتم تاپ تن 25 هزار بازدید میخوره ترجیح میدم بسیازیمش. شاید شما خوش نیاد ولی تولید یه آیتم و یا قطع اون دلایل خاص خودش رو داره. وقت تلف کردن آیتمیه که زیر 500 تا بازدید بخوره.

        در اینکه شما خوبی مارو میخواین شک ندارم.
        ممنون از نظراتتون.

      • یه چیز دیگه. ما الان کاربرایی داریم که خودشون میان فحش میدن و خودشون میان به خودشون جواب میدن با یه اسم دیگه و خودشون هم برای خودشون دشمن تراشی میکنن و خودشون با خودشون کل کل میکنن. 😀
        من فقط میتونم بگم خدا قوت بهشون.
        هدفتون چیه؟
        یه ذره نگاهتون رو بزرگ تر کنید. و یه ذره بزرگ شید. انقدر راه هست که آدم متوجه بشه کیا خود درگیری دارن و کامنت میدن و خودشون جواب کامنت خودشون رو میدن. فقط یکیش آی پی هست و چیزای دیگه.
        بعد شما میگی اتقاد پذیر باشید. :yes: :yes:
        ای روزگار یه پولی به ما بده این سایتو جمع کنیم راحت شیم. 😀 😀

      • خیالتون راحت ما از اون هاش نیستیم!
        اونا که با خودشون مشکل دارن

      • میثم خااااانننننننن!
        اگه یه روزی بخوای سایتو ببندی!خودم میام می بافومت! :reallypissed:

      • کوکا. مو خودوم بافندوم. تو اوووقت میخوای مونه ببافی؟ سِی صورت.
        ولی خارج از شوخی فعلا قصدی بر تعطیلی سایت نداریم. شاید برخی بخشا کم بشن یا دیگه تولید نکنیم ولی تعطیلی فعلا خیر. تا ببینیم چی پیش میاد و چه کارایی باید کرد؟

    • بعضیا ساخته شدن برای زیادی خوردن.نوش جان پهلوان.با نون بخور سیر شی.یادمه علی ذاکری یه جایی بودیم بازی سازا و گیمرا و خیلیا بودن شاکی بود خیلی زیاد.یکی ازش پرسید علی اقا چرا شاکی هستی؟؟؟گفت نشد ما تو وی جی مگ یه کاری نکنیم بقیه یه هفته بعد اسکی نرن. 😐 ما تو سایت ببخشید شکر بخوریم یع هفته نشده 5 تا سایت دارن تو شکر غلط میزنن.
      الان این کامنتو خنودم یادش افتادم.جاش خالیه.
      شما هم اشتباه میزنی.

  • راستی ممد جون چند وقتیه میشه مهمون به پادکست نیاوردی حاجی این همه رفیق و دوست دور و برت است دست یکیشون بگیر بیار پادکست برای تنوع هم شده ما که از صدای همه شما سیر نمیشیم

  • و یه سوال دیگه اگه بخوام آپدیت بازی رو دستی بزنم کدوم سایت رو می پسندید و چگونه هستش. اگه آپدیت جدید بیاد باید چیکار کنم؟

  • یه خواهشی داشتم اگه میشه یه نیم ساعت از THE GRAND TOUR THE GAME برید و یه سوالی داشتم مگه DEAD OR ALIVE چقد فروش داره که دارن نسخه شش رو می سازن؟؟؟ اینهمه بازی های فایتینگ بزرگ کی به این بازی اهمیت میده؟؟؟؟

  • سلام بر وی جی مگ های گل و گلاب
    اقا برای اینکه بخواهیم در یک سایت خبری و گیمی… جذب بشیم اکثر سایت ها یک شرطی گذاشتند که تسلط کامل به نگارش رسانه ای باید داشته باشید می خواستم بدونم اقای طالبیان شما که سال ها منتقد و نویسنده و خاک این عرصه را خوردید منظور از نگارش رسانه ای چی و چطور میشه یاد بگیریم
    با تشکر

  • سلام خدمت وی جی مگی های عزیز من 13 سالمه و دوست دارم در آینده به جز شغل اولیه بازی سازی کنم ولی نمی دونم از کجا باید شروع کنم خیلی ممنون میشم به من راهنمایی کنید…

    • حالا غیر از جوابی که بهت میدن اینم بادت باشه قدم اول از ایران رفتنه چون اگه وضعیت همینطوری بمون(که میمونه)احتما اینکه به جایی برسی زیر صفره

      • اصلا اینطور نیست دوست عزیز همینجا هم یکم به خودت سختی بدی میشه.

        توصیه من اینه که اول یه زمانی (بین 6 ماه تا 1 سال) بذار برای جستجو و تحقیق در مورد بخش‌های مختلف و شغل‌های مربوطه و اول ببین کلا علاقه به این کار داری یا نه ?:-) چون که کار بازی سازی بشدت شغل پراسترس و سختی و فکر نکنید که چون به این کار علاقه دارید قراره راحت باشه.
        و بعد از مطمئن شدن از اون باید بفهمی به کدوم بخش علاقه داری ?:-) از اونجا به بعد کم کم راه خودتو پیدا می‌کنی.

        این‌ها رو گفتم چون که خودم قربانی اطلاعات کم خودم شدم و چند سال از زندگیم همینطوری از دستم رفت.

      • ببینید با سختی بیش از حد چون در دنیا بازار بازی ایران رو خود ما ایرانی ها هم دنبال نمیکنیم اما اگه همون بازیو دقیقا عین نسخه ایرانیش یه فرد خارجی بزاره تو استیم سود بیشتری میبره(اینو خودم با چشمای خودم دیدم)

      • خب خیلی مسائل دخیل هست.
        اون بازی‌هایی که شما میگید احتمالا ناشر و پخش خیلی خوبی دارن که فروش بیشتر می‌کنن.

  • خسته نباشید آقای طالبیان و آقا جواد.
    آقای طالبیان یه سوال، بنظر شما بهترین شماره Devil May Cry کدوم بود؟

  • یه بازی جالب: یه شات برید بالا هر وقت ممد طالبیان گفت بامزه :rotfl:
    آقا یه فرمتی که توی ویدیوهای چنل های بزرگ یوتوب خیلی شهرت داره اینکه که اعضای کانال دور هم میشینن و درباره یه موضوع حالا بازی فیلم یا آهنگ بحث میکنن و هر کی نظرات خودشو میکنه و اینجور چیزا، گفتم از این تکنیک استفاده کنید هم از جنبه خست رو خونی از رو یه متن ویدیوهاتون در میاد هم کلا کار راحت تر میشه و نیازی به نوشتن چیزی نیست.

  • سلام
    پادکست‌هم عالی ب خصوص آفتاپیک?.
    به نظرم یه قسمت از پادکست رو اگر میشه برای تعریف و اینکه هوش مصنوعی که به کار میگیرن در بازی ها اختصاص بدین ممنون میشم.
    درمورد نظر سنجی هم خودم ب شخصه pubg رو خیلی بیشتر از فورتنایت دوس دارم و از شلوغی فورتنایت خوشم نمیاد ولی فک میکنم پابجی با یه ابدیت مشتی بیاد و فورتنایت رو بکشونه پایین ?‍♂️?
    راستی یه سوال شما سایتتون رو با wordpress انجام میدین کاراشو؟ ?

  • سلام
    پادکست خیلی خوب بود دمتون گرم :yes: :yes:

    اساتید به نظر من کلا بخش کامنت خودن رو حذف کنید یا یه تغییری توش ایجاد کنید.
    می‌تونید فقط چندتا از کامنت‌های بدرد بخور رو انتخاب کنید و فقط همون‌ها رو بخونید و رو همون‌ها بحث کنید.

    همین دیگه خداحافظ
    بوس بوس :-*

      • عامو چی می زنی جنسش خوب نیست عوض کن برادر 😀
        این خوندن کامنت ها که خوب بخصوص وقتی جواد و میثم در کنار محمد قرار می گیرند و با طنز و شوخی به کامنت ها جواب میدن در این قسمت های گذشته هم کامنت ها آخرخنده و خیلی باحال بود لحن خواندن محمد و ری اکشن های باحال جواد و میثم بخش کامنت ها را میشه گفت خیلی عالی کرده چطور دلت میاد آخه میگی کامنت ها را نخونن 😕
        محمد جون این قسمت کامنت ها را با قدرت بیشتر و پر انرژی ادامه بده که عالی

      • عزیز من، من خودم هم خیلی این بخش رو دوست دارم.

        منتهی اگر که به لحن محمد طالبیان موقع خوندن کامنت‌ها در چند قسمت اخیر توجه کرده باشید، قطعا عدم تمایل به خوندن کامنت‌های متعدد و طولانی که اکثرا هم اسپم هستند رو متوجه می‌شدید. خود محمد طالبیان هم در همین قسمت خیلی واضح و روشن گفتند که انقدر کامنت طولانی و الکی نذارید.

        دلیل این هم که همچنان به خوندن کامنت‌ها ادامه میدن اینه که اگر که کامنت‌ها رو نخونن، خیلی‌ها قهر می‌کنن.
        البته که من بعید میدونم به هیچ جای محمد طالبیان باشه :rotfl: ولی بالاخره…

        من فقط راه‌حل‌هایی رو که به ذهنم می‌رسید به اشتراک گذاشتم، همین.

  • اقای طالبیان این قسمت خوندن کامنت ها واقعا خسته و بی حال بودید همین که با این حال کامنت ها را خوندید از شما ممنونیم ایشالله که همیشه سلامت باشید :yes:

  • سلام.ممنون بابت پادکست مثل همیشه یکِ یکِه 😀 (یا بقول آق جواد خیابانی رِتِه رِتِه)

    آقا چرا اول پادکست که بازی های مورد انتظار رو میگید،جواد میگه کرک داون3 آقای طالبیان میخند؟! 😀 بعدش چرا دیویژن هیچی؟!چی چیو هیچی؟!بچه مظلوم گیر آوردید؟این بچه تو ایران کامیونیتی نداره؟فَن نداره؟…یه سری هستن با این بچه هایپ شدن… :laugh:

    من فلک زده داشتم رد دد2 بازی میکردم،کنسول اسلیم یه ذره زیاد داغ کرد دیدم یه بوی سیم سوخته ای داره میاد…اصن گَلبَم درد گرفت :sweat: آخرش هم نفهمیدم بوی چی بود…تلویزیون بود یا کنسول یا هر چیز دیگه ای…پدر گرامی اومد کنسول رو وقتی دیسک توش بود بلند کرد من سکته زدم :hypnotized: گفتم آخه پدر من این هیچیش نشده باشه اینجوری که تو کنسول رو بردی هوا آلان لنز و دیسک و همه چی میره هوا…خلاصه که چند روزی هست که جرئت نمیکنم کنسول رو روشن کنم.فوبیا گرفتم اصن یه وضعی 😥