وی جی کست

قسمت 87 پادکست VGCAST

قسمت 87 پادکست VGCAST

 بعد از نمایش جذاب سونی در PS5 Live Event بسیاری از خبرهای دنیای بازی حول و حوش این اتفاق و رونمایی از این کنسول میگذرد. از این رو قسمت 87 پادکست VGCAST را به این ایونت اختصاص داده ایم.

از رونمایی جذاب خود کنسول و متعلقات جانبی تا بازی های اختصاصی و فوق العاده‏ مواردی بودند که این ایونت را بیش از پیش جذاب کرد.

در این پادکست که به صورت اسکایپی ضبط شده فردین باقریان و میثم قربانی به بررسی این ایونت پرداخته اند.

به دلیل طولانی بودن این پادکست از خواندن کامنتهای کاربران در این قسمت معذور بودیم و برای قسمت 88 سعی خواهیم کرد کامنتهای دوستان را بازخوانی کنیم و پاسخ دهیم.

این شما و این قسمت 87 پادکست VGCAST و هر آنچه که دوست داشتید بشنوید تا اینکه ببینید.

 

در شنوتو بشنوید

دانلود

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

21 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک × 2 =

  • من نمیدونم با این نظرات فوق کارشناسی که شما راجع به نوع مدیریت ایکس باکس میدید،چرا فیل اسپنسر و کلا مایکروسافت به شما درخواست همکاری نمیده…

  • میثم عزیز ایشاالله که همیشه سلامت باشی و از مریضی به دور باشی و برامون ایتم های متنوع و پادکست بسازی در این دنیا یک میثم قربانی که بیشتر نداریم ممنون از همه زحمات و تلاش هایی که در این همه سال کشیدی سایت وی جی مگ بدون شما مطمئناً به این جا نمی رسید
    با آرزوی بهترین ها

  • آقا میثم خیلی خوشحال شدم که برگشتید. بچه های قدیمی Gameemag رو هم اگه بتونی بیاری تو پادکست بیشتر خوشحال میشیم. کلاً از زمانی که ما بچه بودیم یادمه شما در حال سنگ دفع کردن بودی. این کلیه شما رو بعید میدونم کسی بخره به نظرم با بلیط پارک آبی شاید بتونی معاوضه کنی.
    تو قسمت بعد اگر شد راجع به وضعیت بازار و پیش بینی خودتون از زمان عرضه PS5 تو بازار ایران صحبت کنید و اینکه آیا تو سال اول عرضه خریدش منطقیه؟ با توجه به ابعاد بزرگش آیا اگر یکی دو سال صبر کنیم مدل های جمع و جور تری ازش تو بازار نمیاد؟ و اینکه با توجه به تجربه چند دهه ای شما در بازار سخت افزار پیش بینی میکنید از لحاظ کیفیت ساخت و خرابی و … xbox جدید اوضاع بهتری داره یا PS5 ؟

  • مثل همیشه عالی.بسیار جذاب و شنیدنی.به جز مشکلات صوتی که خوب توی ضبط اسکایپی طبیعیه مشکل دیگه ای نیست. لذت بردیم.از موسیقی و صحبتها.
    و البته چرا انقدر اطلاعات میدین.آدم خسته میشه.یک ساعت و نیم حرف زدین و جالب بود و شنیدنی.دمتون گرم به خدا

  • سلام و درد بر شما بسیار عالی میثم جان، خیلی خوشحالم که برگشتین به پادکست، اگه لطف کنید و اسم موزیک های پادکست رو بزارید خیلی عالی میشه، ممنون از سلیقه تون

  • چه ایونت برگ ریزونی بود پلی استیشن مثل همیشه نشون داد که غول ژاپنی هنوز حرف اول در صنعت گیم میزنه و مایکرو حالا حالا ها باید بدو تا بهش برسه لازم شد پادکست وی جی مگ ببینم

  • قبول دارید بازی هایی که معرفی کردن کاملا معمولی بودن___البته کیفیت مراسم واقعا عالی بود__سونی توی تبلیغات و بزرگنمایی استاده.

  • انصافا عالی هستین شما
    خیلی خوبه که از چند نفر که از بازی سر در میارن چیزای جدید یاد بگیری
    برای من که ارزشمنده 🙂

  • به به دمتون گرم الان میرم تو کارش
    امیدوارم بهتر از همیشه ادامه بدید. خیلی خوشحالم که پادکست دوباره شروع شده