نگاه

نگاهی بر برنامه‌ی XFire

نگاهی بر برنامه‌ی XFire 1

ایکس فایر ، نام Messenger ــیست مانند یاهو ، لایو ، جی‌تالک و .. این برنامه که برای پی‌سی گیمر ها طراحی شده ، شامل 17 ملیون کاربر عضو شدست . این برنامه ، ارتباطی میان بازیکنان مختلف در سرار جهان می باشد ، این برنامه بخاطر سبکی ، سادگی و در عین حال قدرتمندی در ارائه ی امکانات جدید و به روز به کاربر از رقبای خود مانند Steam پیشی گرفته و روز به روز بر تعداد اعضا و امکاناتش افزوده میشود . در ویدئویی که خواهید دید ، معرفی کوتاهی بر روی این برنامه و امکانات اون قرار داره و یک سری نکاتی که در ویدئو ذکر نشده و برای شما بینندگان ممکنه جالب باشه ، در پی نوشت همین مطلب اضافه شده است .

تهیه کننده : سروش خدامی [ MaFi ]

لینک فن کلاب گیم ایمگ در XFire

ظاهر/پنهان کردن پلیر آنلاین

__________________________________________________________________________________

[download id=”455″]           [download id=”454″]

[download id=”457″]           [download id=”456″]

خیلی خلاصه عرض میکنم .. اولین نکته ای که من فراموش کردم در داخل برنامه قرار بدم ، این بود که به تازگی (تازه از حالت BETA خارج شده ) بخشی در برنامه ی XFire فعال شده که شما میتونید علاوه بر اکانت ایکس فایر ، داخل اکانت های AOL , ICQ ,Y! , Live و GTalk لاگین کنید و با ادلیستتون در اون مسنجر ها صحبت کنید .

نگاهی بر برنامه‌ی XFire 2
لاگین در دیگر مسنجر ها ، از امکانات جدید و پرطرفدار ایکس فایر

ایکس فایر بخشی داره که شما میتونید جدیدترین بازی ها رو از اون خریداری و همانند STEAM بر روی سیستم خودتون دانلود کنید ، بخش مذکور در کنار بخش Files قرار داره که همانند FileFront ، Fileply , Gamershell و از اینگونه سایت ها ، جدید ترین پچ ها رو بر روی سایت به رایگان قرار داده که میتونید بوسیله ی خود برنامه ی XFire با سرعت بالا و بصورت کاملا رایگان ، بدون اتلاف وقت و محدودیت در دانلود اونرو دانلود کنید

نگاهی بر برنامه‌ی XFire 3
یک فایل سنتر مختصر و مفید ، شما میتونید پچ های مورد نیاز برای بازی هاتون رو از اینجا دانلود کنید ..

در کنار بخش آپلود ویدئو در پروفایل ، بخشی وجود داره که شما با زدن Scroll Lock + V ( یا انتخاب در منوی ایکس فایر که در ویدئو گفته شده ) میتونید به صورت Live ، بازی که در حال انجامش هستید رو به نمایش دیگران بزارید .. کسانی که از هرجایی از ویدئوی شما دیدن میکنند میتونن به ویدئوی شما امتیاز بدن و بدون اینکه با شما دوست باشن ، از طریق یه چت باکس کوچیک به شما در بازی کردن کمک کنند یا به گپ و گفتگو بپردازند !

نگاهی بر برنامه‌ی XFire 4
نحوه ی بازی کردن خود را به دوستانتان نشان دهید !

اینها نکاتی بودن که بعد از تهیه ی آیتم ، یادم افتاد که بهشون در ویدئو اشاره نکردم . از این بابت از شما عذر خواهی میکنم 🙂 موفق و موید باشید .

برچسب‌هابازی دانلود
مهدی فنایی

مهدی فنایی

4 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

18 − 16 =