تریلر

تماشا کنید: اولین گیم‌پلی تریلر بازی NBA 2K19

وی جی مگ: زمان زیادی تا انتشار این بازی باقی نمانده و 2K Sports تصمیم گرفته که امروز زمان مناسبی برای انتشار اولین گیم‌پلی تریلر بازی NBA 2K19 است. شبیه‌ساز مسابقات بسکتبال که طرفداران بسیاری دارد و به عنوان محبوب‌ترین مجموعه در این ژانر نیز شناخته می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، در این ویدئو یک دقیقه‌ای که به عنوان گیم‌پلی تریلر بازی NBA 2K19 شناخته می‌شود می‌توان بهبود گرافیکی نسبت به نسخه قبلی را متوجه شد که تصاویری را با موسیقی Jay Rock به نمایش در می‌آورد. همچنین باید به این نکته توجه کرد که در تریلر بازی NBA 2K19 می‌توان یانیس آنته توکومپو را نیز دید که قرار است از تصویر او روی باکس اصلی بازی استفاده شود.جدای از این مسئله در گیم‌پلی تریلر بازی NBA 2K19 می‌توان اولین تصویر از لبران جیمز را در لباس لس انجلس لیکرز دید. جدای از این مسئله تریلر منتشر شده با عنوان Take the Crown منتشر کرده که به شهرت لبران جیمز یعنی پادشاه ارتباط دارد و احتمالا این موضوع را نشان می‌دهد که دیگر بازیکن‌ها به دنبال رقابت او برای به دست آوردن جایگاه‌اش هستند.

در نهایت باید به این نکته اشاره کرد که بازی NBA 2K19 در تاریخ 11 سپتامبر (20 شهریور) برای PC، Nintendo Switch، Xbox One و PS4 منتشر می‌شود.


دانلود با کیفیت 1080p

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفده − 7 =

  • ینی قشنگ take two رو میشه پادشاه هایپ گیم توی مرداد لقب داد اون از rdr2 راک استار اینم از nba 2k19 که واقعا کمتر از فوق العاده از هیچ کدومشون نمیشه انتظار داشت