تریلر

تماشا کنید: سه ویدئو جدید از قابلیت‌های گیم‌پلی بازی FIFA 19

وی جی مگ: مدت زیادی تا انتشار بازی جدید EA Sport باقی نمانده و حالا می‌توان طی سه ویدئو جدید از قابلیت‌های گیم‌پلی بازی FIFA 19 با خصوصیات اضافه شده به این نسخه از پرطرفدارترین شبیه‌ساز فوتبال در دنیا بازی‌های ویدئویی آشنا شویم. بازی که هرچند در نگاه کلی ارتقا چندانی نسبت به نسخه قبلی این مجموعه پیدا نکرده اما همچون رسم همیشه سازندگانش سعی کرده‌اند خصوصیات جدیدی را به گیم‌پلی آن اضافه کنند.

به گزارش وی جی مگ، بخشی که در جریان قابلیت‌های گیم‌پلی بازی FIFA 19 تمرکز زیادی روی آن انجام شده مربوط به طراحی و ارتقا انیمیشن بازیکن‌هاست. به نظر می‌رسد که در بازی FIFA 19 شاهد افزایش تعداد انیمیشن‌ها هستیم و به همین واسطه گیمرها می‌توانند کارهایی را انجام دهند که در گذشته امکان به نمایش در آوردن آنها وجود نداشت اما احتمالا نمونه مشابه‌اش را در فوتبال‌های واقعی دیده‌ایم. همین موضوع انیمیشن‌ها می‌توان تاثیر به‌سزایی روی بهبود جریان اصلی گیم‌پلی بازی FIFA 19‌ بگذارد.

بخش دیگری که طی نسخه‌های گذشته نیز مورد توجه بوده قابلیت First Touch است. اینکه گیمر توپ را به چه شکل و در چه موقعیتی دریافت کرده و بعد از آن به دنبال انجام چه حرکتی باشد همگی روی دریافت توپ تاثیر داشته و می‌توانند گزینه‌های بیشتری را در اختیار گیمر قرار دهند. از سویی نباید بخش تاکتیک‌ها را نیز فراموش کرد که در جریان گیم‌پلی بازی FIFA 19 تغییراتی را به خود دیده و حالا امکانات بیشتری را پیش روی گیمر برای تنظیم دقیق تیم خود قرار می‌دهد. هر کدام از این سه ویدئو شامل توضیح یکی از امکانات جدید گیم‌پلی بازی FIFA 19‌ می‌شوند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

5 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

15 − هفت =