نیم ساعت

نیم ساعت | گیم پلی بازی Mario + Rabbids Kingdom Battle


سال 2014 بود که ایده اولیه ساخت بازی Mario + Rabbids Kingdom Battle توسط کارگردان این بازی یعنی Davide Soliani مطرح شد. این بازی سال گذشته در جریان E3 2017 به صورت کامل رونمایی شد و در آگوست 2017 نیز در اروپا و آمریکا منتشر شد. ولی نشر این بازی در آسیا شرقی با تاخیر همراه بود و در ژانویه 2018 بازی برای آسیای شرقی منتشر شد. تیم وی جی مگ هرچند با تاخیر ولی این بازی را تهیه کرده و می توانید نیم ساعت از گیم پلی جذاب این بازی را مشاهده کنید. همراه وی جی مگ باشید با نیم ساعت از گیم پلی بازی Mario + Rabbids Kingdom Battle همراه ما باشید.

برای بسیاری از دوستداران بازی های تاکتیکال نوبتی این روزها بازی های پندانی عرضه نمی‌شود. خصوصا روی کنسولی همانند Nintendo Switch که نسبت به کنسول‌های دیگر نسل هشتم دیرتر عرضه شده. با این حال یکی از بازی های جذاب چند وقت اخیر این کنسول بازی Mario + Rabbids Kingdom Battle است. اثری که سعی کرده با ترکیب المان‌های مختلف از مجموعه Mario و البته Rabbids که در اختیار Ubisoft است، جذابیت‌های جدیدی را برای علاقه‌مندان به این ژانر همراه کند. این اولین‌باری نیست که البته ماریو در ژانری جدید حاضر شده و خصوصیات سبک تاکتیکال را به همراه گرفته تا نتیجه‌ای متفاوت را پیش روی مخاطب‌ها قرار دهد.

شاید در نگاه اول تجربه بازی Mario + Rabbids Kingdom Battle ساده به نظر برسد اما واقعیت ماجرا این است که جزئیات بسیاری در جریان گیم پلی این اثر وجود دارد و هرکدام از گیمرها می‌توانند تجربه‌ای متفاوت از بازی Mario + Rabbids Kingdom Battle را پیش روی خود ببینند. در نهایت باید به این نکته توجه کرد که در حال حاضر بازی Mario + Rabbids Kingdom Battle به عنوان یکی از موفق‌ترین بازی‌های Ubisoft برای Nintendo Switch شناخته می‌شود و در مجموع یکی از انحصاری‌‌های مختلف کنسول نینتندو است که همچنان محتوای جدید برای آن منتشر می‌شود.


دانلود

در یوتیوب تماشا کنید


 

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

5 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

15 − چهار =

    • سلام.عرض خسته نباشید دارم خدمتتون برای تمامی زحمت هایی که می کشید.

      1-آقا میثم دلمون کباب شد انقدر گفتیم که اگر امکانش هست نیم ساعت بازی های بزرگی مثل MGS V:TPPو Witcher3 و Fallout4رو حتی اگر شده برای تکمیل آرشیو سایت نیم ساعت برید ازشون…خصوصا با حضور دانیال نوروزی که متال گیر فن خفنیه 😀 😀
      هم تو این بی بازی و گرونی تنوع میشه هم برای کاربران به شدت جذابه فکر کنم.

      2-با این شرایط بازار و مشکلات داستانی که MGS V:TPPداشت آیا در حال حاضر ارزش خرید داره؟؟؟یعنی بازی طوری هست که با وجود داستان ناقص با گیم پلی آدم رو پای خودش نگه داره یا نه؟

      با تشکر و سپاس از پاسخگویی و زحمات شما

      • سلام
        1- میریم. چشم. زمان میخواد. اعصاب میخواد. روان میخواد. این وضعیت برای کی اعصاب گذاشته . همه داغونیم. در ضمن بازیهای قدیمی ضرورتی برای نیم ساعت ندارن. اینو در نظر بگیرید. در آیتمهای دیگه ولی کار میکنیم.
        2-اره. به هر حال با تمام ناقصی ها و ایرادات باید بازی کنید.