نیم ساعت

نیم ساعت | گیم پلی بازی Shaq Fu A Legend Reborn


بسیاری از مواقع بازی هایی که با Fund کردن و با استفاده از جمع آوری سرمایه از یوزرها ساخته می شوند بازی های دست بالایی نیستند. هر چند که در این میان برخی بازی ها بسیار جذاب و در سطح بالا ظاهر شده اند ولی این مساله در اکثر مواقع به گونه ای دیگر بوده و بازی های اینچنینی در بهترین حالت یک بازی متوسط رو به بالا بوده اند. بازی Shaq Fu A Legend Reborn نیز در همین حیطه قرار گرفته و با توجه بودجه 473 دلاری که برای این بازی جمع گردید نتوانست اصلا و ابدا در سطح یکی بازی درجه یک قرار بگیرد. با نیم ساعت از گیم پلی بازی Shaq Fu A Legend Reborn همراه ما باشید.

در نگاه اول بازی Shaq Fu A Legend Reborn یک بازی دو بعدی ساید اسکرول و beat’em up یا همان بزن برو جلو است. بازی از نگاه بصری جالب و دارای رنگ و روی قابل قبولیست. این بازی با توجه به نسخه اول آن که در سال 1994 منتشر شده ساخته شده است و قرار است ادامه ای بر داستان قبلی باشد. کاراکتر اصلی این بازی Sahquil Onil بسکتبالیست معروف سالهای نه چندان دور NBA است که در تیمهای بزرگی مثل اورلاندو مجیک و لوس آنجلس لیکرز بازی کرده و حالا کاراکتر اصلی این بازی نیز هست. یسک بکتبالیست کونگ فو کار.اسم بازی از ترکیب Shaq که مخفف اسم Sahquil Onil است و واژه Fu که از Kung Fu برداشته شده است تشکیل شده. در بازی شما کنترل شکیل اونیل را بر عهده دارید و باید با حرکات کونگ فو دشمنان را از پای در بیاورید.

بازی به تمام معنی یک شورش در شهر یا شورش در خیابان خودمان است. با این تفاوت که با توجه به پیشرفتهای تکنیکی و قدرت بازی ها در این ایام، اینچنین بازی هایی باید جذابیتهای بسیاری داشته باشند که این بازی اینچنین نیست و بعد از مدتی شما را خسته از Button Smashing و بسیار نا امید خواهد کرد. نبود بخش آن لاین و یا حتی Co-Op نیز می توانست به این بازی کمک کند که آنها نیز در این بازی جایی ندارند. سازندگان این بازی بسیار ضعیف عمل کردند و نمره های این بازی و متای این بازی گویای همه چیز است. این بازی برای Nintendo Switch و PS4 و XBOX One و PC در دسترس است. با نیم ساعت از گیم پلی این بازی همراه وی جی مگ باشید تا با گوشه هایی از این بازی آشنا شوید.


دانلود

در یوتیوب مشاهده کنید

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

9 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه − 1 =