نیم ساعت

نیم ساعت | گیم پلی بازی Absolver


طبق رسم هر ماهه سونی که برای اعضای Plus دو بازی رایگان منتشر میکند، این ماه نیز دو بازی به صورت رایگان برای دارندگان PS4 در دسترس قرار گرفت. یکی از این بازی ها، اثر سازنده و خالق Detroit Become Human یعنی دیوید کیج است که نیم ساعت از گیم پلی این بازی را برای شما منتشر کردین و میتوانید این آیتم جذاب و فان را در اینجا مشاهده کنید. و اما بازی دیگر که این ماه برای اعضای پلاس به صورت رایگان منتظر شده است بازی  Absolver است. این بازی ساخته یک تیم مستقل است و می توانید نیم ساعت از گیم پلی بازی Absolver را در ادامه مشاهده کنید.

استودیو Slocap سازنده بازی Absolver و ناشر آن Devolver Digital است. بازی نقش افرینی آنلاین آن‌ها در تاریخ 29 اوت برای PS4 و PC انتشار یافت. اگر نمی‌دانید، باید گفت که این اولین پروژه Slocap است، استودیویی که در سال 2015 تاسیس شد. این بازی نقش آفرینی آنلاین بسیاری از المان‌هایی که عناوین این سبک دارند را در خود جای داده ولی تمرکز  سازندگان روی ساخت یک هسته گیم پلی جذاب و مبارزاتی نوآورانه بوده است. مبارزات این بازی تمرکز زیادی روی ساخت زنجیره حملات و البته زمان بندی بی‌نقص برای حمله وارد کردن به حریف داشته است. شحصی‌سازی‌ها در بازی تاثیر به سزایی خواهند داشت و هر دو حالت PvP و PvE نیز در بازی موجود خواهند بود.

 این بازی با متای 69 آنچنان در دید منتقدین خوشایند نبوده ولی با این حال طراحی و جذابیتهای خاص این بازی ارزش زیادی دارند. استفاده از موتور Unreal Engine برای ساخت این بازی کمک زیادی به روان بودن این بازی کرده البته در بحث فنی و خصوصا نرخ فریم آن مشکلاتی دیده می شود. سونی این بازی را به صورت رایگان برای ماه جولای برای اعضای PS Plus در نظر گرفته است. اگر عضویت Plus دارید و این بازی را تا کنون انجام نداده اید فرصت را از دست ندهید و دانلود این بازی جذاب را در اولویت قرار دهید.با نیم ساعت از گیم پلی بازی Absolver‌ همراه وی جی مگ باشید تا با این بازی بیشتر آشنا شوید.


دانلود

در یوتیوب تماشا کنید

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

4 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفده − دو =