نیم ساعت

نیم ساعت | گیم پلی بازی Dark Souls Remastered


سال 2011 بود که بازی Dark Souls منتشر شد و بسیاری از گیمرها در آن زمان این بازی را جزو یکی از بهترین بازی های تاریخ شمردند که در واقع اینچنین هم هست و دارم سولز یکی از بهترین تجربیات گیمی یک گیمر می تواند باشد. نمره متای 89 برای این بازی که روی PS3 و XBOX 360 ثبت شده است و با توجه به ایرادات فنی این بازی در آن زمان خود گویای ارزش این بازی ست. بعد از گذشت 7 سال نسخه Remaster شده از این بازی منتشر و روی PS4 و XBOX One  قابل بازیست و تیم وی جی مگ نیم ساعت از گیم پلی بازی Dark Souls Remastered را برای شما آماده کرده است.
یکی از بزرگترین مشکلات نسخه اصلی این بازی افت فریم بسیار زیاد آن بود.  نسخه اصلی روی فریم 30 و رزولوشن 720 تنظیم شده بود که در بسیاری از نقاط بازی فریم به نزدیک عدد 20 هم میرسید و حتی در برخی از نقاط این فریم تک رقمی هم می شد که بسیار عذاب آور بود. در نسخه ریمستر شده این مشکل برطرف شده و فریم بازی روی 60 قفل شده است و کمتر مواردی پیش می آید که فریم بازی زیر 60 بیاید. روی XBOX One و PS4 با روزولوشن 1080P روبرو هستیم وروی Pro و X نیز با رزولوشن 3200×1800 می توانید از بازی لذت ببرید.البته نقطه ضعف نسخه ریمستر شده عدم خروجی 4K حتی روی XBOX One X است که جای بحث دارد.

به هر حال نسخه ریمستر شده بازی بسیار بهتر و زیباتر از نسخه اولیه اجرا می شود. محیطها و طراحی ها و کاراکترها بسیار بهتر از نسخه اصلی نمایش داده می شوند و به عنوان یک گیمر با سخت افزار به روز میتوانید از این بازی لذت کافی را ببرید. همراه وی جی مگ باشید با نیم ساعت از گیم پلی بازی Dark Souls Remastered.


دانلود

در یوتیوب تماشا کنید

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

10 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 × یک =