نیم ساعت

نیم ساعت | گیم پلی بازی MAFIA 3


طبق سنت هر ماهه PSN برای اعضای PLUS چند بازی رایگان روی پلتفرمهای PS4 و PS3 و البته PS Vita منتشر می شود. در این مدت که تقریبا خبری از بازی های جدید نیست شاید انجام بازیهای قدیمی لذت بخش باشد و یکی از آنها بازی Mafia 3 است که یکی از بازی های رایگان این ماه PSN برای Plus داران است. در ادامه با یکدیگر به تماشای گیم پلی بازی Mafia 3 مینشینیم.

بازی Mafia 3 (Mafia III) توسط Hanger 13 ساخته شده و نشر آن نیز به عمده 2K Games بوده. این بازی حدودا 2 سال پیش یعنی در اکتبر 2016 منتشر شد که برای PS4 و Xbox One و PC در دسترس است. یه بازی Action-Advanture که حس و حال مافیایی دارد و البته نیم نگاهی نیز به سبک آزاد GTA V نیز داشت و همین نیم نگاه یادآور ضرب المثل جالبیست که میگوید: “کلاغه میخواست راه رفتن طاووس یاد بگیره، راه رفتن خودشم یادش رفت”. و این مثال شاید گویای حس غریبی باشد که هنگام بازی مافیا 3 به شما دست می دهد.

متای بازی Mafia 3 روی اعداد 67 و 68 قفل شده است که نشان از یک بازی متوسط رو به پایین دارد و آن هم به دلایلی ست که گوشه هایی از آن در بالا ذکر شد و البته با دیدن ویدئو متوجه خواهید شد که چرا این بازی پتانسل گذشته را ندارد و نتوانست موفق باشد. این نکته را یادآور شویم که بسیاری از باگهای بازی بعد از آپدیتهای مختلفی که برای آن عرضه شد از بین رفتند ولی با این حال این بازی نتوانست آنطور ک باید و شاید محبوب واقع شود و نظر منتقدان و البته گیمرها را به خود جلب کند.

اگر در این روزها از بی بازی بودن بازار رنج میبرید و یا اینکه با این قیمتهای کذایی نمیتوانید بازی جدید تهیه کنید و البته Plus شما تمام نشده است از انجام این بازی لذت ببرید. شاید برای پر کردن روزهای بدون بازی انجام این بازی سرگرم کننده باشد. همراه وی جی مگ باشید با گیم پلی بازی Mafia 3.


دانلود

در یوتیوب تماشا کنید

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

5 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 × 2 =

  • عالی بود.
    ترکیب دو نفره شما خوراک استریم تمام بازی هاست. ترکیب علی ذاکری و دانیال نوروزی هم خوراک فیفا !
    بخش Retro رو هم زودتر راه بندازید که دیدن بعضی بازی های قدیمی به خصوص اونهایی که الان بهشون دسترسی نداریم خیلی لذت بخشه

  • به نظرم در كنار نيم ساعت دارك سولز و mother simulator جزو بهترين هاى نيم ساعت بود.
    البته از نيم ساعت getting over it with bennett foddy هم نميشه غافل شد?
    كلا نيم ساعت بازى هايى كه المان هاى محيطش يه نكته اى درش باشه كه قابليت تحليل داشته باشه (مثلا مجله آناتومي?) و در روزى ضبط شه كه دوستان رو فرم باشن عالى در مياد.
    به نظرم كارى كه شما تو آيتم هاى نيم ساعت كرديد فراتر از ضبط يه آيتم كول ه،به نظرم شما يه مديوم جديدو تعريف كرديد (به موازات مديوم هاى گيم و فيلم) كه شايد بشه گفت تلفيقى از گيم و فيلم ه كه بعد سينماييش مبتنى بر خلاقيت و اكت خوب دوستانه.
    تيم VGMAG قطعا متشكل از آدماى باهوش و خلاقه.
    خيلى متشكر به خاطر اين سطح از كيفيت و تبريك ويژه به آقاى قربانى و آقاى طالبيان.