نیم ساعت

نیم ساعت | گیم پلی بازی Mother Simulator


وقتی بزها تبدیل به بهانه‌ای برای ساخت شبیه‌ساز می‌شوند باید فکر امروز را هم می‌کردیم که با دیدن گیم‌ پلی بازی Mother Simulator متوجه می‌شویم دیگر هیچ موضوع و سوژه‌ای از ساخت شبیه‌ساز در امان نیست. در این قسمت از مجموعه آیتم‌های نیم ساعت به سراغ گیم پلی بازی Mother Simulator رفته‌ایم که طی هفته‌های گذشته توانسته توجه بسیاری را در شبکه‌های اجتماعی و البته یوتیوب به خود جلب کند. بازی که گیمر را در نقش یک مادر قرار می‌دهد و فعالیت‌های روزانه نگهداری از بچه را به شکل عجیب و غریبی طراحی کرده.

سازندگان بازی Mother Simulator یعنی استودیو Steppe Hare Studio در دومین ساخته خود به سراغ شبیه ساز مادر رفته و با نگاهی به گیم پلی بازی Mother Simulator متوجه می‌شویم که کار خود را به بامزه‌ترین شکل ممکن انجام داده و بازی را طراحی کرده که مطمئنا برای چند ساعتی می‌تواند مخاطب‌ها را سرگرم کند. جالب است بدانید که استودیو Steppe Hare Studio پیش از این بازی روی پروژه‌ای تحت عنوان Irony of Nightmare کار کرده که اثری در ژانر ترس بود و حالا تغییر رویکرد آنها به سمت گیم پلی بازی Mother Simulator نشان می‌دهد که حتی اگر در ژانر ترس شکست خوردید یا به موفقیت قابل توجهی دست پیدا نکردید، شبیه ساز همیشه به عنوان راه فراری مطمئن شناخته می‌شود.

همان‌طور که در گیم پلی بازی Mother Simulator می‌بینید تنها با وظایف طبیعی یک مادر در نگهداری از فرزند خود روبرو نیستید و چالش‌های مختلفی در جریان بازی قرار گرفته تا نه تنها ساختار اصلی گیم‌ پلی از تکرار خارج شود بلکه جذابیت‌های آن نیز افزایش یابد. از یخ زدن کف خانه و سخت شدن حرکت در محیط آن گرفته تا اضافه شدن نیاز به دستشویی برای افزایش توجه به مدیریت زمان جزو مواردی محسوب می‌شوند که بازی Mother Simulator به واسطه آنها می‌تواند نظر طرفداران این ژانر خاص و بامزه را جلب کند. در نهایت باید به این موضوع اشاره کرد که بازی Mother Simulator در حال حاضر تنها برای پلتفرم PC در دسترس است و فعلا برنامه‌ای برای توسعه آن روی کنسول‌های خانگی وجود ندارد.


دانلود

در یوتیوب تماشا کنید

محمد طالبیان

محمد طالبیان

9 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

10 − هفت =

  • آقا من اين بازي رو تموم كردم ي جايش هست آدم فضايي ها بچه رو ميخان ببرن
    من هم با آغوش باز بچه رو تحويل ميدادم ????

  • آقا خیلی خوب بود کلی خندیدم :))
    ولی خب اصلا نمیرم سمت این بازی همین که بشینم بازی کردن محمد طالبیان رو ببینم حالش بیشتره :rotfl: :rotfl: :rotfl:

  • بى نظير…???
    پيشنهاد ميكنم آقاى قربانى و آقاى طالبيان پاى ثابت همه نيم ساعت ها باشن.
    فكر ميكنم نيم ساعت resident evil 7 با حضور آقايون قربانى و طالبيان چيز جذابى از آب دربياد.

  • دمتون گرم
    تقریبا یه ماهی بود اینجوری نخدیده بودم :))
    یعنی شبیه ساز بچه و نیم ساعت دارک سولز فوق العاده بود.
    اقای طالبیان برو بازیگر شو. فی الواقع از اکبر عبدی چیزی کم نداری. 😀

  • عالی بود. دمتون گرم :rotfl: :rotfl: :yes:
    خداوکیلی این استرسی که محمد طالبیان برای این بازی داشت برای دارک‌سولز نداشت 😀

  • چقدر خوب بودید همتون. چقدر خندیدم. اون شیر ریختنا عالی بود. علاوه بر این بازیا که اسباب خندست پیشنهاد میکنم بازی های ترسناک هم به همین شیوه بازی کنین. اونم درتاریکی و شب 😀 این جیغ و دادای وسط بازی خیلی خوبه.