نیم ساعت

نیم ساعت | گیم پلی بازی Red Faction Guerrilla Re-Mars-tered


انتقال حق امتیاز مجموعه Red Faction به THQ Nordic باعث شد که این کمپانی نگاهی دوباره به این مجموعه داشته و بازی Red Faction Guerrilla Re-Mars-tered را به عنوان نسخه ریمستر سومین قسمت از این مجموعه برای بار دیگر روانه بازار کند. در همین راستا به سراغ نیم ساعت بازی Red Faction Guerrilla Re-Mars-tered رفته‌ایم که به تازگی برای PC، PS4 و Xbox One عرضه شده و جانی دوباره به بازی Red Faction: Guerrilla داده که اولین‌بار در سال 2009 برای نسل گذشته پلتفرم‌ها منتشر شده بود. با نیم ساعت از گیم پلی بازی Red Faction Guerrilla Re-Mars-tered همراه وی جی مگ باشید.

در نیم ساعت بازی Red Faction Guerrilla Re-Mars-tered بار دیگر به مریخ باز می‌گردیم و این توانایی را در اختیار داریم تا به واسطه فیزیک و تخریب‌پذیری قدرتمند بازی هر آن چیزی که توسط انسان‌ها ساخته شده را خراب کنیم. قابلیتی که نقش کلیدی در ساختار گیم‌پلی بازی ایفا کرده و باعث می‌شود که این اثر با دیگر شوترهای سوم شخص و Open World موجود در بازار تفاوت داشته باشد. مسئله جالب توجه این است که هرچند 9 سال از انتشار اولیه ساخته استودیو Volition گذشته اما همچنان تخریب‌پذیری آن در سطح بسیار بالایی قرار داشته و شاید نتوان عنوان دیگری را در سطح و اندازه‌های آن با چنین مشخصاتی پیدا کرد.

در نهایت باید به این مسئله توجه کرد که نسخه اصلی این بازی در زمان انتشار روی PS3، Xbox 360 و PC موفق به دریافت متوسط امتیاز 85 از سوی منتقدها شده بود اما عملکرد مالی آن ناامیدکننده بود. هرچند THQ به عنوان ناشر اصلی بازی هیچگاه آمار دقیقی را از فروش این بازی و نسخه بعدی آن در دسترس عموم قرار نداده بود اما نهایتا در زمان فروش امتیازهای در اختیار این کمپانی مشخص شده که توسعه بازی Red Faction: Guerrilla برای آنها ضرر به همراه داشته. با نگاهی به نیم ساعت بازی Red Faction Guerrilla Re-Mars-tered می‌توان به خوبی متوجه سطح کیفی مناسب این اثر شد اما باید دید که در آینده وضعیت فروش آن به چه شکلی رقم می‌خورد و آیا THQ Nordic فکری برای ساخت نسخه‌های بعدی مجموعه Red Faction می‌کند یا باز هم بازی Red Faction Guerrilla Re-Mars-tered نمی‌تواند از لحاظ میزان فروش عملکرد خوبی را از خود نشان دهد.


دانلود

در یوتیوب تماشا کنید

محمد طالبیان

محمد طالبیان

8 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 + ده =