نیم ساعت

نیم ساعت – گیم پلی بازی Vampyr

وی جی مگ: استودیو Dontnod Enteraintment مدتی است که روزهای پرکاری را پشت سر می‌گذارد و در آخرین ایستگاه بازی Vampyr را توسعه داده که اثری کاملا متفاوت با دیگر ساخته‌های آنهاست. بازی Vampyr شما را در نقش پزشکی قرار می‌دهد که پس اتفاقاتی غیرمنتظره تبدیل به خون‌آشام شده و حالا چالش‌هایی متفاوت را پیش روی خود می‌بینید. شخصیتی که جاناتان رید نام داشته و سابقه عضویت در ارتش به عنوان نیروی پزشکی را نیز در کارنامه دارد. با گیم پلی بازی Vampyr به مدت 30 دقیقه همراه ما باشید.

هرچند Dontnod Entertainment کار خود را با عرضه بازی Remember Me شروع کرد اما در ادامه زمانی که Life is Strange را در همکاری با Square Enix توسعه دادند، توانستند نامی برای خود دست و پا کند. بازی چند قسمتی که در ژانر ماجراجویی دنبال شده و داستانی متفاوت با دیگر آثار این ژانر را پیش روی گیمرها قرار داد. حالا اما سازندگان این بازی در چرخشی قابل توجه به سراغ ساخت یک اکشن نقش آفرینی یعنی بازی Vampyr رفته‌اند که شاید در زمینه قابلیت‌های RPG یکی از بهترین آثاری باشد که طی سال‌های اخیر روانه بازار شده. این اثر سوم شخص مبارزات خود را به صورت تن به تن دنبال می‌کند اما برای افزایش تنوع سعی کرده قابلیت‌هایی که شخصیت اصلی به واسطه تبدیل شدن به خون‌آشام به دست آورده را در جریان مبارزات قرار دهد تا جذابیت‌های بیشتری را به این بخش اضافه کند.

از سویی ما با یک نقش آفرینی کامل در بازی Vampyr روبرو هستیم. از سیستم انتخاب دیالوگ‌ها گرفته تا تقسیم‌بندی مراحل به دو نوع اصلی و فرعی که هرکدام جذابیت‌های خاص خود را دارند در ساختار نقش آفرینی بازی Vampyr را قرار می‌دهند. از سویی نباید توجه سازندگان بازی به دیگر امکانات و نکات این ژانر را فراموش کرد. سیستم استفاده و آزاد کردن مهارت جزئیات بسیاری را به همراه داشته و باعث می‌شود که روند پیشروی در بازی Vampyr برای هر گیمری کاملا متفاوت دنبال شود. بازی که در حال حاضر برای PS4، PC و Xbox One منتشر شده و توانسته روی پلتفرم سونی متوسط امتیاز 72 را به خود اختصاص دهد.


دانلود

در یوتیوب تماشا کنید

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

5 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دوازده + 20 =