نیم ساعت

نیم ساعت | گیم پلی بازی Wreckfest


چند سالی است که شبیه‌سازهای اتومبیل‌رانی بیشترین توجه را به خود جلب کرده و در این بین دیگر ژانرهای مرتبط با مسابقات اتومبیل‌رانی کمتر مورد توجه قرار گرفته‌اند. با توجه به همین موضوع در این نیم ساعت به سراغ گیم‌ پلی بازی Wreckfest رفته‌ایم که از تمامی استانداردهای چند سال اخیر این سبک فاصله گرفته و سعی داشته ساختاری متفاوت را ارائه کند که در کنار سرگرم‌کننده بودن، توانایی جذب مخاطب در همان نگاه اول را داشته باشد. در اولین برخورد با گیم‌ پلی بازی Wreckfest مطمئنا به یاد مجموعه بازی FlatOut خواهید افتاد که توسط سازندگان این بازی یعنی Bugbear Entertainment شکل گرفته بود و حالا توسعه آن برعهده استودیو دیگری قرار گرفته.

چند سال پیش بود که استودیو Bugbear Entertainment در کیک‌استارتر خبر از ساخت بازی جدید خود داد و برای این کار به دنبال جذب سرمایه‌ای 350 هزار دلاری بود اما در این راه شکست خورد و تصمیم گرفت که راهکار دیگری را برای رسیدن به مبلغ مورد نظر خود پیدا کند. آنها نسخه اولیه بازی را در اختیار تعدادی از کسانی که این اثر را پیش خرید کرده بودند، قرار داد و به یکباره یوتیوب پر شد از ویدئو گیم پلی بازی Wreckfest که توجه بسیاری از کاربرهای با نفوذ این وبسایت را به خود جلب کرده بود. در نهایت گیم پلی بازی Wreckfest به قدری جذاب بود که نه تنها هزینه ساخت بازی فراهم شود بلکه THQ Nordic نیز وظیفه نشر آن روی پلتفرم‌های مختلف را برعهده گرفت. در حال حاضر مدتی از انتشار بازی Wreckfest می‌گذرد و این عنوان فعلا برای دارندگان PC موجود است. در کنار بخش تک نفره جذاب، گیم پلی بازی Wreckfest با در اختیار داشتن انواع حالت‌های چند نفره آفلاین و آنلاین مطمئنا می‌تواند نظر بسیاری از گیمرهای علاقه‌مند به سبک مسابقات اتومبیل‌رانی را جلب کند.

البته باید به این نکته توجه داشت که اینجا خبری از شبیه‌سازی دقیق مسابقات اتومبیل‌رانی نیست و درست همانند مجموعه Flatout، گیم پلی بازی Wreckfest نیز تمرکز اصلی خود را روی تصادف و مسابقاتی قرار داده که حداقل قوانین در آنها اجرا می‌شود. نهایتا باید به این موضوع اشاره کرد که بازی Wreckfest‌ به عنوان جدیدترین ساخته استودیو Bugbear Entertainment فعلا برای PC موجود است و در ماه نوامبر برای PS4 و Xbox One نیز منتشر می‌شود.


دانلود

در یوتیوب تماشا کنید

محمد طالبیان

محمد طالبیان

4 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

20 − 19 =