نیم ساعت

نیم ساعت | گیم پلی SOMA


یکی از بازی‌هایی که به صورت رایگان در اختیار کاربرهای PS Plus برای ماه جاری میلادی قرار گرفته، Soma است. بازی که در این قسمت از مجموعه آیتم نیم ساعت به گیم‌پلی آن پرداخته و اینجا می‌توانید آن را مشاهده کنید. اثری ترسناک و علمی تخیلی که تجربه آن میتوانید برای هر گیمر دوستار بازی های ترسناک جذاب باشد. همراه وی جی مگ باشید.(soma gameplay)

وقتی نام بازی ترسناک به میان می آید، احتمالا نام بازی Amnesia نیز جزو یکی از بازیهایی ست که به ذهن متبادر می شود. سازنده بازی Amnesia یعنی Frictional Games در سال 2015 آخرین ساخته خود یعنی SOMA را منتشر کرد. بازی Soma نیز همانند بازی های قبلی این کمپانی تمی ترسناک و البته علمی تخیلی دارد و جریانات آن در زیر دریا و در محیطی عجیب دنبال می شود.

بازی SOMA همانطور که گفته شد در سال 2015 برای PS4 و PC عرضه شد و در سال 2017 نیز برای XBOX One منتشر شد. این بازی نمرات خوبی نیز از آن خودش کرده است طوریکه روی PS4 نمره 79 و روی PC نمره قابل قبول 84 را به دست آورده. در این نیم ساعت به قسمتهای اولیه این بازی پرداخته ایم و البته آنچنان که باید نتوانسته ایم در این بازی پیشروی کنیم. همراه وی جی مگ باشید با نیم ساعت اولیه از Soma Gameplay.


دانلود

در یوتیوب تماشا کنید

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

9 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × چهار =

  • من بعد این بازی یکی دو هفته تو شوک بودم.نقطه قوت بتزی اتمسفر فوق العاده و داستان قشنگ و باورپذیر و انتخابای کم ولی به شدت تامل برانگیز و سختشه.

  • کل سر زدنای جسته و گریخته من :
    جسته و گریخته هر از گاهی یه چکی میکنم سایت رو. اونم از زمان گیم ای مگ که قبول دارم اشتباه بود عوض کردن اسم برند. خودتون هم اشاره کردید. سایت جدید رو اگر توی ایمیلم خبرها نمیومد نمیدونستم که چی هست و سر اون شد که وی جی مگ رو هر از گاهی چک میکنم. الانم که یهو چند روز خبری نیست و یهو خبری میشه.
    قبول دارم و داریم همه بخاطر مشکلاته و هزینه و اینها.
    اما اینکه شما همون طور که حدس هم میزدم و یه جایی اشاره کردید (یادم نیست تو کدوم بخش) که واقعا نقد پذیر نبودید و به مرور شدید رو قبول دارم چون من شما دوستان رو از نزدیک اومدم دیدم. مثل اکثر هنرمندا از نزدیک بی حوصله و خیلی دوست داشتنی نیستید (بابت نقد میگم نه کوبیدنتون) در قالب برنامه های سایت دوست داشتنی ترید و البته بجاست خب که این انتظار رو برای مخاطب هم تداعی میکنه.
    همه این حرفا رو گفتم که برسم به اینکه اقا محمد طالبیان ظاهرا همون قدیم شماست. نقد پذیر نیست. مرغش یه پا داره. جذابیت زیادی توی همین ویدئو ها مثل میثم نداره (منظورم اینه که به دل نمیشینه تهش) اکثر ما قدیمیای سایت برنامه ها و اخبارو با صدا های جذاب و طنز و انتخاب موزیک های عالی میثم میشناسیم. حالا این جذابیت رو ازش بگیر میشه محمد طالبیان. خودتون با دست خودتون سایت رو از همینیم که هست به ورطه نابودی میبرید.
    توی همین ویدئو دیدین که دوستان دیگه نقد شفاف بابت وجود پرمایه و اعتقاد به تفکرات میاموتو (که اگه نمیشناختمشم دیگه اینجا شناختم چه اعجوبه ایه) زدن.
    به نظر من کار شما آب در هاونگ کوبیدن داره میشه. سایت بدون میثم از نصفشم کمتره. نمیدونم توی جذب مخاطب جدید چقدر موفق بودین اما توی مخاطب های قدیمیتونم همینه که نوشتم. من اگه میثم نبود اصلا رغبتی به دیدن برنامه های سایت نداشتم. (کما اینکه میثم و بقیه توی اجرا تهش بی حوصله ن {بهتون حق میدم } اما هرچیم باشه این بی حوصلگیتون خیلی بده.
    مثل این میمونه بری برنامه اجرا و ببینی عوامل اصلا انگار از سر تکلیف یه کاری میکنن. (وی جی مگ پلاس یه نمونه اش ، موزیک ها و صحبت های میثم کجا و کارهای محمد طالبیان جدید کجا. صد درجه میثم کجا و … ) (توی همین موارد فهمیدم که دوستان دیگه توی مجلات کار میکردن و کلا کتابی تر و اکادمیک ترن تا طبیعیتر . علت متفاوت عمل کردنشونم دقیقا همینه.)
    به نظر من باید شریک تجاری به پروژه تون اضافه کنید. با یه دست که چند نفر بیشترم نیستید میخواید همه کاری کنید. از قالب سایت بگیر تا ایتم ها و ایده پردازی های جدی و تا اخبارو …. . اینارو خودتونم میدونید مطمئنم که میدونید. سر این زدم که بدونید مخاطباتونم نظرشون چیا هست. {حالا دوباره باز بعضیا بیان به جای اینکه ماه رو ببینن سر انگشت رو ببینن. داداش بزرگ شو منظورو بگیر نه خود جمله رو}
    انتظاری ندارم مطلبم تایید شه همین که خودتون بخونید برام کافیه ، سر نقد پذیر نبودنتون.
    خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییی (به همین اندازه خداوکیلی ها) دوست داشتم شما جای زوم جی بودین. اما خودتون میخواید که خودتون نخواید. جای میثم توی خیلی جاها خالیه.
    موفق باشید اقا میثم گل و دوست داشتنی. :yes: :inlove:

  • آقا دمتون گرم که نیم‌ساعت میرید، خیلی هم فانه، ولی ناموسا این چه وضع بازی کردنه؟!! 🙁
    هیچی از بازی رو نشون ندادید :idk:
    Fallout 76 رو هم دقیقا همینطور رفتید.
    خواهشا یا بیخیال میاموتو بشید یا لااقل اگر که می‌خواید به حرف میاموتو عمل کنید و نیم‌ساعت اول بازی رو نشون بدید، واقعا نیم‌ساعت اول بازی رو نشون بدید، نه 5 دقیقه‌شو.

  • عجب نیم ساعتی بود :sarcasm:
    کلا” نفهمیدم چی شد چون کل نیم ساعت این جوری بود
    محمد طالبیان: اون چیه روی زمین؟
    میثم قربانی: نمیدونم!
    محمد: اون برداری چی میشه ؟
    میثم: نمیدونم!
    محمد: اون جعبه چیه اون بالا؟
    میثم: نمیدونم!
    محمد: میتونی از خونه بیرون بری؟
    میثم: نمیدونم!
    محمد: چی کار داری میکنی؟
    میثم: نمیدونم!
    و …
    خلاصه دمتون گرم :yes:

  • این بازی از اون بازی هاییه که بیشتر ادم سرش خوابش میگیره تا اینکه بترسه این بدرد کسایی میخوره که هم زبانشون خوبه هم حال دارن هم فقط از بازی داستان میخوان

  • دمتون گرم خیلی خوب بود
    من بعد از نیم ساعتی که از اساسین اوریجین شما دیدم تصمیم گرفتم بازی رو بریزم اما دقیقا وقتی رسیدم به اون جایی که نیم ساعت شما تموم میشد احساس خلا میکردم
    قشنگ انگار یه چیزی از بازی کم شده بود
    به خاطر نبود فروم اینو همین جا مینویسم که به عنوان یک بیننده عمیقا زحمتی که برای تک تک این ایتم ها کشیده میشه رو احساس میکنم و تاسف میخورم از اینکه همه برنامه های ابکی تلویزیون راجع به گیم با اون همه بودجه و امکانات حتی درصدی از کارایی شما رو ندارن در حالی که شما با دست خالی تونستین این همه محتوای درجه 1 تولید کنین
    باز هم دمتون گرم
    فقط یه پیشنهادی هم هست که اگه بشه عملیش کرد خیلی خوب میشه چون این چند هفته تعطیلات کریسمسه اگه بشه تخفیفات باحال استور های پلتفرم های متفاوت مثل استیم و اپل استور و غیره رو اطلاع رسانی کنید خیلی خوب میشه به شخصه ” کمپانی اف هیروز 2″ رو با اطلاع رسانی شما تونستم به استیمم اد کنم