GamesCom 2015 تریلر

تریلر Need For Speed در Gamescom 2015

سوم نوامبر 2015 روز عرضه بازی Need For Speed . بازی ای که به گفته EA یک ریبوت است و برگشت به ریشه های این بازی محاسبه می شود. تریلری از این بازی در گیمز کام 2015 منتشر شد و می توانید در ادامه این تریلر را مشاهده کنید. بازی Need For Speed  در تاریخ 12 آبان‌ماه برای کنسولهای نسل هشتم و البته PC در دسترس خواهد بود. این بازی یکی از مورد انتظار ترین بازی هایی ست که برای کنسولهای نسل هفتم عرضه نخواهد شد.

تریلر Need For Speed در Gamescom 2015

تریلر Need For Speed در Gamescom 2015 1
1080P – 31MB
میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

3 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک × یک =

  • اصلش اینه که دو سه کیفیت رو باهم بذارید . 1080 و 720 و 480 و.. (در صورت لزوم) ولی نکته اینجاست که کیفیت بالا درخواست بالاتری داره شما اکثر سایتها رو چک کنید میبینید که درخواست کیفیت بالاتر حالا چه 1080 چه بالاتر از اون حتی خیلی بهتر درخواست داده شده تا کیفیت پایینتر از 1080 ! من خودم به شخصه روی کیفیت خیلی بیشتر وقت میذارم و حساسیت نشون میدم تا کمیت! هرچقدر هم میخواد زمان ببره مهم نیست..

  • بابا انقدر 1080 نذارید.اولا که تفاوتش با 720 خیلی کمه و تاثیر خاصی نداره.ثانیا نمی ارزه که چند مگابایت بیشتر دانلود کنیم و وقت بیشتری برای دانلود بذاریم تا یه تریلر همون شکلی ببینیم.هر چند که من خودم بین دیدگاه ها دیدم که ازتون درخواست کردن full hd بذارید.ولی حداقل hd یا sd هم بذارید که کسایی مثل من هم بگیرن.

    • علی جان
      خدا وکیلی اگر ما قرار باشه به ساز هر کدوم از یوزرهامون برقصیم که دهنمون سرویس میشه.
      ولی با اینحال مساله اینجاست که کلا قصذ این رو داشتیم از سال پیش که بریم روی 1080 و شما سبب شدی زودتر این کار رو بکنیم.
      برای دوستانی که sd یا hd میخوان هم تا اونجایی که میتونیم روی اپارات hd اپلود میکنیم. و میتونید از اپارات hd یا sd دریافت کنید.
      ارادت.