تریلر

تماشا کنید: تریلر جدید بازی The Walking Dead: The Final Season

وی جی مگ: بازی The Walking Dead ساخته استودیو Telltale پس از تجربه سه فصل کامل و یک مینی‌سیزن به انتها کار خود رسیده و قرار است بازی The Walking Dead: The Final Season پایانی برای این مجموعه باشد.

به گزارش وی جی مگ، به تازگی تریلری جدید از بازی The Walking Dead: The Final Season منتشر شده که شخصیت اصلی آن یعنی کلمنتاین به همراه AJ را به نمایش می‌گذارد. این دو به جمعیت جدیدی شامل کودکان دیگر ملحق شده‌اند. البته باز هم اوضاع به خوبی پیش نمی‌رود و حال این تصمیم بر عهده کلمنتاین خواهد بود که از اطرافیان خود چگونه محافظت کند. همانند گذشته قابلیت انتخاب‌های متعدد در اختیار پلیر قرار می‌گیرد و براساس هر کدام از آن‌ها، عواقبی متفاوتی به وقوع خواهند پیوست که حتی می‌تواند بر پایان‌بندی بازی نیز تاثیر داشته باشد.

اولین قسمت از The Walking Dead: The Final Season در تاریخ 14 آگوست 2018 (23 مرداد 97) برای XBOX ONE، PS4 و PC عرضه می‌شود. به علاوه نسخه Nintendo Switch نیز در تاریخی نامشخص در سال جاری منتشر خواهد شد. انتظار می‌رود اطلاعات تکمیلی از این بازی در جریان رویداد Comic-Con 2018 که در شهر سن دیگو برگزار می‌شود به اشتراک گذاشته شود. تریلر جدید بازی The Walking Dead: The Final Season را می‌توانید از وی جی مگ مشاهده نمایید.


دانلود با کیفیت 1080p

فرداد معبودی

فرداد معبودی

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × یک =