تریلر

تماشا کنید: تریلر داستانی جدید بازی Spider-Man

وی جی مگ: همزمان با شروع SDCC 2018 نوبت به انتشار تریلر داستانی جدید بازی Spider-Man رسیده و می‌توان با نگاهی به آن تاحدودی متوجه جزئیات کامل داستانی شد. اینبار شخصیت محبوب مارول باید با تعداد زیادی از دشمن‌های معروف خود در شهر نیویورک درگیر شده و البته در این مسیر از کمک دیگر شخصیت‌های غیرقابل بازی نیز استفاده می‌کند.

به گزارش وی جی مگ، در جریان تریلر داستانی جدید بازی Spider-Man می‌توان متوجه شد که MJ و Miles Morales نقش کم‌رنگی نداشته و در بخش‌های مختلف داستانی حضور دارند. شخصیت‌هایی که به عنوان یارهای کمکی Spider-Man شناخته شده و نقش کلیدی در داستان دارند. این در شرایطی است که برای بار دیگر فهرست کامل دشمن‌های بازی Spider-Man شامل چهره‌هایی همچون Mister Negative، Rhino، Electro، Scorpion و Vulture به نمایش در آمدند.

در انتهای این تریلر نیز بخش دیگری از جوایز پیش خرید بازی از جمله لباس Velocity Suit به نمایش درآمد. جدای این مسائل سونی باندل‌های بازی Spider-Man در کنار مدل‌های مختلف PS4 را نیز معرفی کرده که تمامی آنها از لحاظ طراحی کنسول و کنترلر با رنگ قرمز و طرح اسپایدرمن همراه شده‌اند.


دانلود با کیفیت 1080p

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 + 5 =