تریلر بازی ایرانی

تماشا کنید: تریلر معرفی بازی 1:011


احتمالا بازی 41148 ساخته مهدی فنایی را به یاد دارید. یک بازی با تمی دارک و البته خشن که توانست نظر منتقدین را به خود جلب کند و فروش موفق این بازی نیز گواه بر استقبال گیمرها از این بازی جذاب بود. حال استودیوی بازی سازی فنایی با توجه به همان بازی و با توجه به همان ساختار اقدام به ساخت بازی جدیدی کرده که 1:011 نام دارد. سازنده این بازی مهدی فنایی معمولا علاقه ای به استفاده از اسامی عجیب برای بازی های خود دارد و اسم عجیب این بازی نیز رمز و رازهای بسیاری در خود دارد. در ادامه می توانید تریلر معرفی بازی 1:011 را مشاهده کنید و توضیحاتی نیز توسط بازی ساز ارائه شده است:
“بازی 1:011 داستان دختری را روایت می کند که از افراط گراییِ مردم خود خسته شده و قصد دارد خود را به سرزمینی آزاد برساند. اما برای رسیدن به نور، باید از دل تاریکی گذشت! این بازی در سبک اکشن و ماجرایی برای دستگاه های اندرویدی در حال ساخت می باشد و در پاییز 97 منتشر خواهد شد.”
با توجه به ساختاری بازی قبلی باید منتظر عرضه اپیزودیک این بازی باشیم ولی این مورد هنوز توسط سازنده تایید نشده است. همچنین در این بازی همانند 41148 شاهد چالشهای شیطان پرستانه و مبارزه با آن خواهیم بود که یکی از علایق سازنده این بازی یعنی مهدی فنایی است. وی جی مگ سعی میکند تا اطلاعات بیشتر و بهتری را از این بازی به دست بیاورد و برای شما ارائه کند. همراه وی جی مگ باشید با تریلر معرفی بازی 1:011 .
اسکرین شاتهایی از بازی:

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

5 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نه + سه =