تریلر

تماشا کنید: توضیحات استودیو Dontnod درباره بازی Twin Mirror

وی جی مگ: بازی جدید استودیو Dontnod با اسم Twin Mirror نامیده می‌شود که قبل از شروع نمایشگاه E3 2018 معرفی شد. حال پس از گذشت یک ماه از معرفی ابتدایی، سازنده بازی و ناشر آن یعنی شرکت Bandai Namco اولین اطلاعات را درباره بازی Twin Mirror و پروسه تولید آن با انتشار ویدئویی به اشتراک گذاشتند.

به گزارش وی جی مگ، در این ویدئو مدیر استودیو Dontnod Entertainment آقای اسکار گیلبرت حضور پیدا می‌کند و توضیحاتی را درباره بازی Twin Mirror و پیش‌زمینه آن ارائه می‌کند. بازی داستان شخصیتی به نام سم را دنبال می‌کند که به دلیل شرکت در مراسم خاک‌سپاری دوستش به زادگاهش باز می‌گردد و این موضوع سرآغاز وقوع ماجراهای عجیب و دیوانه‌واری می‌شود. براساس اطلاعات گفته شده در این ویدئو سازنده بازی در ابتدا ایده تاریک‌تری را برای بازی دنبال می‌کرده و از چند سال پیش روی آن مشغول کار بوده است.

بازی Twin Mirror عنوانی داستان‌محور است و روی روایت خود تمرکز دارد. داستان از طریق انتخاب دیالوگ‌ها و چگونگی تعامل با محیط بازی پیشروی می‌کند. گیلبرت در ادامه این‌گونه اظهار می‌کند بازی در واقع «آینه شخصیت پلیر در مقابل اوست». البته توضیحات خاصی در خصوص گیم‌پلی این اثر داده نشد. بازی Twin Mirror برای سه پلتفرم XBOX ONE، PS4 و PC در دست ساخت بوده و در تاریخی نامشخص در سال 2019 عرضه می‌شود.


دانلود با کیفیت 1080p

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 + 9 =