تریلر

گیم پلی بازی Assassin’s Creed Syndicate

تریلری حدودا 10 دقیقه ای که گوشه ای گیم پلی بازی Assassin’s Creed Syndicate را نشان می دهد. این گیم پلی از بازی، امروز در Event شرکت یوبی سافت نمایش داده شد و در آن گوشه هایی از بازی نشان داده شده است. بازی Syndicate قبلا Victory نام داشت و امروز مشخص شد که این بازی برای PS4 و XOne و ‍PC عرضه می شود و تا آخر سال میلادی یعنی دقیقا ماه اکتبر ( پنج ماه دیگر ) در دسترس خواهد بود. خبری از عرضه این بازی برای نسل قبل کنسولها نیست. داستان بازی در مورد مبارزانیست که با نظام سرمایه داری و استعماری حاکم بر انگلیس به مبارزه پرداخته اند.

گیم پلی بازی Assassin’s Creed Syndicate

گیم پلی بازی Assassin's Creed Syndicate 1
203MB
میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

17 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سیزده − 11 =

  • خیلی دوست داشت بازی watch dogs روی ps4 بازی کنم وبعد برم xbox 360 بازی کنم چه قدر تفاوت یا چه قدر کمبود داره 😥

  • ای بابا من کلا نامید شدم از این چیزی که گفتین اقای میثم قربانی :weep: یعنی من تا 4 سال صبر کنم تا کنسول جدید ps4 یعنی ps5 بیاد که دیگه اون موقع از سنم باید خجالت بکشم چون که تا اون موقع کنکورم رو دادم سن 19 سالگی میرسم :laugh:

  • البته فکر کنم برای نسل بعدی زیادی وقت ببره تا روز افتتاحش چون هر چی باشه باید قوی تر نسل قبلش بشه وگر نه فروش نمیره :-/

  • اقا من یک سوال دیگه هم دارم اگه من تا کمتر از یکسال دیگه برم ps4 بخرم به نظرتون وقتی مونده تا کنسول جدیدش بیاد یا نه ?:-)

  • من منظور علی نبی پور رو از علامتش نفهمیدم که کدوم علامت رو میگه.
    من که نظره مثبتی به این بازی پیدا کردم.حداقل هرچی باشه از Unity خیلی بهتره.
    ضمن اینکه کالسکه سواری داشت و حرکات جدیدی داشت.فقط مشکلی که هست اینه که داره به زمان ما نزدیک میشه.
    خیابوناش بزرگ شده،ساختموناش بلند شده…این آساسین ها به مشکل برنمیخورن؟

    • والا دیگه حرکات اینا خیلی تخیلی شده. نه خستگی دارن. نه براشون جاذبه معنی داره. نه استقامت بدن. نه نفس و میزان هوای ورودی به شش هاشون. کلا تمامی قوانین فیزیک رو زیر سوال بردن. مسلما به مشکل بر نمیخورن.
      قبول دارم که بازی باید کمی تخیل هم توش باشه و واقعیت سازی به صورت کامل جذابیت نداره تو این سبک بازیا ولی باید حد و مرزی هم براش تعریف کرد. آدم هر کاری میکنه نمیتونه باهشون هم ذات پنداری کنه. پارکور کارای حرفه ای هم از این کارها میکنن ولی نه در این حجم و نه به این صورت و نه در این تعداد اونهم پشت سر هم از این ساختمون به اون ساختمون. از این ور شهر به اون ور شهر.
      شاید اگر یه یه حدی برای کاراکتر بازی تعریف میکردن که مثلا خسته میشه یا بر اساس انجام تعدادی از کارهای ساده یه درصدی از مثلا ترسش بریزه تا بتونه کارهای خطر ناک تر انجام بده جالب تر میشد. شاید هم جالب نمیشد.

  • سلام
    آخه علامت دوست نداشتن دیگه چیه ؟ یعنی این علامت را که دیدم ها از شدت خنده دل درد گرفتم . علامته من را کشت . . . خیلی باحال بود .
    و اما دلیل من از این پرسش : چون دیدم بازیش کمی البته کمی شبیح بتمن هست و دلیل دومش اینه که همیشه یکی عقبم چون همیشه از اینترنت دان میکنم کمی خسته شدم ، نمی گذارند کمی نفس تازه کنیم تا یکیش تمام میشه اون یکیش میاد . ممنون بابت جواب .
    خودمم هم علامت منفی به خودمم دادم شد دو تا منفی ، خیلی با حال بود اون علامت خیلی . http://gameemag.ir/wp-content/plugins/tango-smileys-extended/tango24/laugh.png

  • سلام اقای میثم قربانی من همون کسی هستم که راجب ps4 با دیگران بحثم شد من اسم اون سایت رو گم کردم میشه لطفا بنویسید که راجب کنسول های نسل هشتم فکر کنم نظرم راجب xbox one عوض شده چونکه اون موقع xbox one داشتم برای همین زورم گرفته بود الان هم xbox 360 super slim دارم به نظرتون انتخاب درستی کردم ?:-)

  • سلام
    یک سوال برام پیش آمده : کسی میدونه چند تای دیگه باید بیاد تا تمام بشه این سری ؟ کلا نمی خواد تمام بشه ؟ممنون میشم یکی بگه و اطلاع رسانی کنه .