وی جی مگ: این موضوع که Cyberpunk 2077 در روایت داستانی انتخابهای فراوانی را در مقابل پلیر قرار میدهد و عواقب هر یک را نیز ارائه میکند چندان جای شگفتی ندارد. زیرا این اثر توسط استودیو CD Projekt RED ساخته میشود. اما بخشی دیگری که این توسعهدهنده لهستانی بر گسترش آن تاکید دارد بسط انتخاب پلیرها در قسمت گیمپلی بازی است.
به گزارش وی جی مگ، در حالی که The Witcher 3 خارج جنبه داستانی خود و در بخش گیمپلی تنها به یک صورت تجربه میشد اما Cyberpunk 2077 برای هر سناریو چندین راه مختلف را ارائه میکند و بدین ترتیب در گیمپلی این اثر چندین لایه از پیچیدگی تزریق میشود. به گفته Mateusz Tomaszkiewicz کارگردان کوئستهای بازی، بزرگترین دستاورد و پیشرفتی که توسعهدهندگان آن در یک سالی که بین E3 2018 و E3 2019 سپری شده به آن رسیدهاند همین موضوع انتخاب و آزادی در ساختار گیمپلی است. ایشان در گفتگوی اخیر خود با GamingBolt بر این موضوع تاکید کرد که تا چه اندازه پلیرها با هر سناریو و قسمتی که در گیمپلی Cyberpunk 2077 مواجه میشوند گزینههای مختلف در مقابل آنها قرار میگیرد.
به نظر من بزرگترین پیشرفتی که در بازی حاصل کردیم و میخواستیم با این دمو در E3 آن را به صورت برجسته نشان دهیم اضافه شدن لایه گیمپلی به بازی بود. این چیزی بود که ما در بازار Pacifica به نمایش گذاشتیم. ما نشان دادیم که توسعه مهارتهای مختلف و متفاوت میتواند بر نوع بازی کردن شما در مراحل تاثیر بگذارد. برای مثال میتوانید با استفاده از سلاحهای سنگین راه خود را باز نموده و رو به جلو حرکت کنید، از سلاحهای سبک استفاده کنید یا با بهرهگیری از مخفیکاری پیشروی کنید. میتوانید دستگاههای مختلفی را هک کنید. میتوانید از مهارتهای مخصوصی استفاده کنید و راهی را بازی کنید که در غیر این صورت در دسترس شما قرار نمیگیرد. به نظر من این مهمترین موردی است که سال گذشته آن را نشان ندادیم.
عنوان Cyberpunk 2077 در تاریخ 16 آپریل 2020 (28 فروردین 99) برای Xbox One، PS4 و PC عرضه میشود.
نظری ارسال کنید