در یک گزارش با CVG تولید کننده ای از کپکام به نام Mike Jones توضیح داد که زامبی های بی شمار بازی به صورت پروسه ای و با دستورالعمل ساخته می شوند.
“شما هیچگاه یک زامبی را دو بار نخواهید دید!
این زامبی ها با یک روش خاصی تولید می شوند همانند حالت موی متفاوت، لباس متفاوت، رنگ و تکسچرهای متفاوت و حتی قیافه های آن ها نیز متفاوت است. بعضی یک چشم ندارند و بعضی فکشان شکسته شده است. این ها همه به شدت پویا هستند.”
با اتوماتیک ساختن مرحله تولید زامبی ها، کپکام قول تنوع فوق العاده ای را می دهد. اما زمانی که صحبت از محیط بازی می شود، باید بگویم که این روش تقریباً برای ساختمان ها و محیط بازی نیز بکار رفته است.
“شما بیشتر کار دستی خواهید دید و کمتر کار تکراری!
ما از تکستچرهای تکراری و روش های هندسی تکراری در خلق محیط استفاده نکرده ایم و هر ساختمان در بازی Dead Rising 3 به صورت دستی خلق شده است. شما هیچ ساختمانی را دو بار نخواهید دید.”
این عنوان یک انحصاری اکس باکس وان است و همراه با کنسول عرضه خواهد شد.
اه اعصابم خیلی داغون شد اینهمه واس بازی نقشه کشیدم اینهمه منتظرش بودم انحصاری XBOX ONE شد اه :pissedoff: :pissedoff: :pissedoff: :pissedoff: :pissedoff:
خب معلومه 2 بار دیده نمیشه!
بیش از دو بار دیده میشه!!!! 😛 😛 :evilgrin: :evilgrin: :rotfl: :rotfl:
با بازی که انحصاری باشه حال نمیکنم حال هر چقدر بازی برای خودش شاخ باشه