E3 2017 اخبار بازی

صحبت‌های Bioware در مورد Anthem

صحبت‌های Bioware در مورد Anthem

بعد از کنفرانس مایکروسافت و معرفی کامل بازی Anthem، کارگردان این اثر Jonathan Warner اطلاعات جدیدی در مورد بخش داستانی و مبارزات این بازی منتشر کرد.

به نظر می‌رسد که این بازی جهان‌باز باشد و گیمر‌ها باید در آن به گشت و گذار بپردازند. مکانی که در تریلر ارائه شده در کنفرانس مایکروسافت مشاهده کردیم Fort Tarsus نام دارد که به نوعی Hub اصلی بازی است. گیمر‌ها می‌توانند در این منطقه Javelin Exosuits شخصی سازی کرده و مراحل جدیدی را برای انجام دادن انتخاب کنند.

آزادی در تجربه این بازی برای بایوور بسیار مهم است و به نظر می‌رسد که گیمرها در حال تجربه این بازی همراه با دوستان خود آزادی عمل بسیار زیادی داشته باشند. همچنین اشاره شد که این امکان وجود دارد که گیمر از ابتدا تا انتهای بازی را به صورت تک‌نفره بازی کند. در طول بازی گیمر با دشمن‌های مختلف و متنوعی روبرو خواهد شد که می‌توانند هیولا‌هایی عجیب یا انسان‌های مختلف باشند.

مبارزه در بازی تمرکز زیادی روی اسلحه خواهد داشت و در کنار آن Javelin Exosuits هم نقش موثری در هسته گیم‌پلی خواهد داشت. بر اساس صحبت‌ها این بازی شامل یک داستان بزرگ Biowareگونه خواهد بود که تصمیم‌های گیمر‌ در آن تاثیر‌گذار است. در حال حاضر Bioware حاضر نشده است تا اطلاعاتی بیشتر از قسمت داستانی بازی فاش کند.

همانطور که مشخص بود، این بازی هم از موتور Frostbite استفاده خواهد کرد. موتوری که Bioware در هنگام ساخت Mass Effect Andromeda با آن کار کرد و با مشکلات زیادی روبرو شد. Bioware قصد دارد تا با ساخت Anthem، گیمرها را برای مدت زیادی به این بازی سرگرم کند. EA و Bioware قصد دارند Anthem را در سال 2018 میلادی برای PS4، Xbox One و PC منتشر کنند.

منبع

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

  • من فقط سوالم اینه اگه میتونستن همچین چیزی بسازن … چرا واقعا مس افکت اونجوری بود؟ چرا تمام قدرتشونو نمیزارن رو یه بازی؟ هی میخوان تند تند بسازن بدن بیرون. و واقعا چرا دوتا بازی شبیه هم؟ چرا انقدر ایده ی شلخته؟ 😐 😐 😐