در هفتههای گذشته ویدیوهای زیادی از بازی انحصاری مایکروسافت یعنی Sea of Thieves منتشر شده است که در این میان شاید مهمترین آنها تجربه شخصی فیل اسپنسر، رئیس بخش Xbox در مایکروسافت بوده باشد.
اسپنسر از این اثر به عنوان یک تجربه جادویی یاد کرد و گفت که گیمرها میتوانند در این بازی به دریای آزاد رفته و با دوستان و دیگر گیمرها زمان خوبی را تجربه کنند. اسپنسر همچنین اشاره کرد که ایجاد IPهای جدید همیشه ریسک خاصی دارد اما کار کردن روی آنها بسیار لذتبخش است. ساخت بازی به این شکل میتواند زمینهای جدید برای استودیوی مثل Rare باشد تا استعدادهای خود را در سبکی جدید به نمایش بگذارد.
اسپنسر همچنین در ادامه صحبتهای خود اشاره کرد که Sea of Thieves احتمالا چند سال در بین بازیهای محبوب صنعت بازی باشد.
کلا حال میکنم با اسپنسر
در هر شرایطی مثبت فکر میکنه
از نظرش هم همه بازی ها چند سال قراره محبوب دنیای گیم باشن فرقی هم نمیکنه بازی های انحصاری خودش باشه یا نه?
کلا تو بدترین شرایط مثبته
همه خوبن شمام خوبین ما هم خوبیم بای?
بی خیال آقای اسپنسر
با اسکورپیو بشینیم دریای مملو از دزد رو بازی کنیم؟؟؟
بی خیال تو رو خدا.
4 تا آی پی درست حسابی بدین بیرون بابا
???
این بازی با اینکه از نظر پردازشی سطحش خیلی پایین تر از اسکورپیو هستش اما خوبیش اینه که بازی سرشار از خلاقیته و نوآوری های خوبی داره.
بدیش هم اینه که مطمئنا بازی اعتیاد آوره و وقت آدم این وسط به فنا میره.
کلا مایکروسافت اسکورپیو رو طوری ساخته که فقط با نگاه کردن به سخت افزارش دهنت وا میمونه مگرنه برنامه ای برای ساختن بازی هایی که با بازی کردنشون دهنت وا بمونه نداره.