هیدئو کوجیما، کارگردان مطرح دنیای بازی به تازگی در اظهار نظری جالب اعلام کرد که وقتی مفهوم کلی ساخت Death Stranding و ایده اصلی پشت این بازی را برای تیم سازنده در Kojima Productions توضیح داد، کسی متوجه منظور او نشده است!
در پنل Coliseum که در E3 برگزار شد، کوجیما در کنار کارگردان فیلم Metal Gear Sold یعنی Jordan Vogt-Roberts حاضر شد و در مورد فیلمهایی که روی دید او به عنوان یک بازیساز، تاثیر گذاشتند نیز صحبت کرد. کوجیما در ادامه صحبتهایش گفت:« هر باری که من ایده خاصی برای ساخت یک بازی دارم، به سیستم کلی بازی فکر میکنم و ابتدا این ایده کلی را با تیمم مطرح خواهد کرد. در مورد Death Stranding من سال گذشته توضحیات خودم را به تیم سازنده اعلام کردم که قصد دارم چه چیزی بسازم. هیچکس توضیحات من را درک نکرد! من قصد داشتم یک چیز بسیار متفاوت بسازم. به نظر من وقتی بقیه در سمت مقابل شما قرار میگیرند، شما در مسیر درستی قرار گرفتید.»
البته نمیتوان تیم سازنده بازی را سرزنش کرد چون تا به این لحظه تقریبا هیچکس موفق به فهمیدن این نکته نشده است که کوجیما قصد ساخت چه اثری را دارد.
نظری ارسال کنید