محققی به نام آقای Lewis Ward در گفتگو با Glixel، در مورد لوت باکسهای بازیها اینگونه اظهارنظر میکند «به نظر من لوت باکسها یکی از بدترین شیوهها برای کسب درآمد در بازیهاست. آنها محتویات را از بازیها جدا میکنند، آن را به چندین قسمت تقسیم کرده و به فروش میرسانند. شما پولی را پرداخت میکنید تا فرصتی برای آنچه که میخواهید از بازی به دست آورید را برنده شوید و این کار اگر به طور ضعیفی پیاده سازی شده باشد بازی را از تعادل خواهند انداخت. (به عنوان مثال Star Wars Battlefront 2) البته هماکنون در مقابل آنها جبههگیریهای سختی صورت گرفته است.»
«مهم نیست ما چه مقدار از این لوت باکسها متنفر هستیم اما آنها به این زودیها از بین نخواهند نرفت. زیرا که هماکنون نیز این لوت باکس ها، بهسادگی باعث ایجاد درآمد زیادی برای سازندگان میشوند. سیستم لوت باکس پول زیادی به دست میآورد و بنابراین نمیتوان آن را متوقف نمود. باید به دید درستی به آن نگاه کرد اما این مسئله باعث به وجود آمدن نوعی نگرانی از طرف گیمرها میشود زیرا آنها دقیقا مطمئن نیستند عملکرد این سیستم در آینده چگونه خواهد بود.»
«اینگونه بازیها به سرویسهایی تبدیل شدهاند که با عرضه آنها، کسب درآمد تازه آغاز میشود. این اجتماع بزرگ هم که سال به سال نیز این بازیها را تجربه میکنند باعث میشود پول بسیار زیادی بهدست بیاید.»
«در مورد لوت باکسهای عناوین مالتیپلیر، من چندان از آنها نیز خوشم نمیاد. اما در میان آنان کمی عدالت و انصاف وجود دارد. بهخصوص عناوینی که محتویات رایگان به همراه دارند و این لوت باکسها نیز بخشی از آن است. اما درمورد لوت باکسهای عناوین تک نفره، به هیچ عنوان نباید از آنها استقبال کرد.»
نظری ارسال کنید