اخبار بازی

در Call of Duty WW2 خبری از میان پرده های داستانی نیست

در Call of Duty WW2 خبری از میان پرده های داستانی نیست 1

هفته گذشته Call of Duty WW2 با شعار بازگشت به ریشه‌ها معرفی شد. این بازی در جنگ جهانی دوم روایت خواهد شد و تمرکز زیادی روی نبرد‌های تاریخی این بخش تاریک تاریخ بشریت دارد.

به نظر می‌رسد که تیم سازنده بازی قصد دارد تا داستان را با استفاده از گیم‌پلی برای گیمرها روایت کنند. مدیر ارشد این پروژه آقای Robbins در این مورد مصاحبه‌ای جدید با Glixel داشته است. Robbins در صحبت‌های خود گفت:« داستان ما تمرکز خاصی روی شخصیت خاصی دارد. داستان در مورد تیمی از سربازان است و اگر شما به آنها اهمیتی ندهید، داستان نیز بی اهمیت خواهد بود. نقطه اوج داستانی در WW2 در شخصیت‌ها سرمایه گذاری شدند. این ریسک بسیار بزرگی است و در صنعت بازی بسیاری از بازی‌ها با اینکار مشکلات بزرگی دارند.»

او در ادامه صحبت‌های از علاقه شخصی به بازی‌های Firewatch و Gone Home گفت و اشاره کرد:« بازی‌ها هر روز بزرگتر می‌شوند و گیمر‌ها نیز در سطح بالاتری از درک قرار می‌گیرند. در هر صورت آنها انتظار داستانی بهتر و بهتر دارند و این مورد فقط مربوط به بازی‌های بزرگ نمی‌شود. گیمر‌ها حتی از بازی‌های ایندی و مستقل نیز انتظار داستان بزرگ و چند لایه دارند. مثال دیگر می‌تواند Virginia باشد. ما الهام زیادی از این اثر گرفتیم.»

باید بسیار جالب باشد که ببینیم Call of Duty قصد ارائه داستانی جدی و معنی دار داشته باشد. این بازی در تاریخ 3 نوامبر (12 آبان) برای PS4، Xbox One و PC منتشر خواهد شد.

منبع

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید