اخبار بازی

میاموتو از موفقیت Zelda Breath of the Wild مطمئن نبود

میاموتو از موفقیت Zelda Breath of the Wild مطمئن نبود

برخی از بازی‌های انحصاری نینتندو از کیفیت مورد نظر گیمر‌ها برخوردار نیستند اما هیچکس انتظار نداشت که Zelda Breath of the Wild بازی حتی متوسطی باشد. اثری که توانست هم در کسب امتیاز و هم در فروش بسیار موفق عمل کند اما به نظر می‌رسد که میاموتو در حین ساخت بازی از موفقیت این اثر چندان مطمئن نبود.

در صحبت با GameInformer میاموتو خاطر نشان شد که تیم سازنده هیچگاه از سمت و سوی انتخاب شده برای پروژه مطمئن نبودند و حتی چند روز قبل از عرضه رسمی شک داشتند که بازی توسط عموم گیمر‌ها مورد توجه قرار گیرد. موقعی که از او سوال شد که آیا موفقیت Breath of the Wild اعتماد به نفس بیشتری به تیم طراحی Super Mario Odyssey داد او در پاسخ اشاره کرد:« من حتی از زمانی که اولین بازی‌های سری Zelda را طراحی می‌کردم، استفاده از المان‌های جهان‌باز در ذهنم بود.»

او در ادامه گفت:« و این به خاطر این نبود که من بازی‌های جهان باز زیادی را انجام دادم و این ایده در ذهنم شکل گرفت اما حس می‌کردم که با پیشرفت در هر شماره بازی این حس کمرنگ می‌شد. ما تصمیم گرفتیم تا به دنیای جهان باز برگردیم اما نمی‌دانستیم که گیمر‌ها چه بازخوردی از خود نشان خواهند داد. ما در شش ماه آخر طراحی بازی خیلی تلاش کردیم تا به خود القا کنیم بهترین مسیر را برای طراحی Breath of the Wild در نظر گرفتیم و تقریبا تا چند روز قبل از عرضه بازی اعتماد زیادی به اینکه آیا مسیر درستی انتخاب کردیم یا خیر نداشتیم.»

منبع

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید