اخبار بازی

ارتقا تکنولوژی صنعت بازی در God of War

ارتقا تکنولوژی صنعت بازی در God of War

در پادکست رسمی بازی God of War که به تازگی منتشر شده است هنرمندی به اسم Rafael Grassetti که یکی از طراحان هنری بازی به شمار می‌رود در مورد Jörmungandr صحبت کرد. ماری غول پیکر که مو به تن همه تماشاکنندگان کنفرانس E3 2017 سونی سیخ کرد.

از ابتدای ساخت بازی، تیم می‌دانست که این شخصیت باید در بازی حضور داشته باشد چون در واقع به حضور آن در دنیای بازی نیاز است. طراحی این شخصیت در بازی بسیار بسیار بزرگ انجام شده و باعث شد که تکنولوژی‌های حاضر در صنعت بازی نیاز به ارتقا داشته باشد. گیمر می‌تواند با Jörmungandr در مدل‌های مختلف تعامل داشته باشد. در فاز‌های ابتدایی طراحی قرار بود که این شخصیت مونث باشد اما بعد از ایجاد یک سری تغییرات حالا می‌دانیم که Jörmungandr در بازی مذکر است.

همچنین اشاره شد که اینکه طراحی صحبت کردن یک مار امری بسیاری چالش برانگیز بوده است. بحث‌های زیادی در این مورد انجام شد و تیم از Hydra موجود در بازی‌های قبلی الهام گرفت اما سعی کرد که چیز جدیدی طراحی کند. همچنین طراح انیمیشن بازی Bruno Valazquez در مورد Dwarfهای موجود در تریلر منتشر شده با نام‌های Brokkr و Sindri یاد کرد. آنها در واقع فروشنده‌های موجود در بازی هستند که کریتوس می‌تواند با آنها در تعامل باشد. آنها برخی از المان‌های کمدی را به بازی اضافه خواهند کرد. از نظر Valazquez تعامل با شخصیتی که در انتها مجبور به کشتن آن نباشید بسیار جالب است.

منبع

برچسب‌ها

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید