اخبار بازی

از دید Ubisoft ساخت قسمت‌های بعدی یک مجموعه تغییر کرده

از دید Ubisoft ساخت قسمت‌های بعدی یک مجموعه تغییر کرده

وی جی مگ: از دید Ubisoft ساخت دنباله یا قسمت‌های بعدی یک مجموعه به صورت اساسی تغییر کرده است. با نگاهی به عناوین در حال ساختی چون Assassin’s Creed Odyssey و یا The Division 2 نیز می‌توان به این نکات پی برد. مخصوصا با توجه به اینکه Assassin’s Creed Odyssey می‌تواند در بازه‌های زمانی مختلف و متفاوتی دنبال شود و یا Division 2 بیشتر از اینکه دنباله‌ای برای نسخه اول خود باشد بیشتر شبیه شروعی تازه است.

به گزارش وی جی مگ، به گفته آقای Lionel Raynaud، از دید Ubisoft فاصله میان بازی اصلی و نسخه ادامه آن به طور کلی تغییر کرده و از بین رفته و مفهوم آن در صنعت ویدئوگیم دچار تغییر شده است. Raynaud صحبت‌های خود را این گونه آغاز کرد که فاصله ذکر شده هر سال مبهم‌تر می‌شود. مدت زمان پشتیبانی از بازی‌ها با محتویات پس از انتشار بیشتر شده و عمر یک بازی خاص طولانی‌تر شده است. وی ادامه داد «حتی بازی‌های با جهت تک‌نفره به مانند عناوین اکشن ماجراجویی، پس از عرضه محتویات فراوانی دریافت می‌کنند و مخاطبین به مدت طولانی می‌خواهند به تجربه آن بازی بپردازند.

همگی ما می‌توانیم آینده‌ای را ببینیم که در آن عملکرد یک بازی پس از عرضه چگونه است و تجربه‌های مختلف به همین عناوین پس از عرضه اضافه می‌شود. باید توجه کرد تکنولوژی جدیدی در اختیار ما قرار می‌گیرد که محدودیت‌های موجود در حافظه را در از بین می‌برد و این مورد تنها به این دلیل است که تکنولوژی و کسنول‌های جدیدی در راه هستند. بدین صورت قادر خواهیم بود در یک بازی و در یک دنیا، باز‌ه‌های زمانی تاریخی مختلفی را قرار دهیم. برای مثال در سری Assassin’s Creed با استفاده از Animus از یک مکان به مکانی دیگر منتقل شوید. یا دنیاهای مختلفی از طریق سیستم Travel به یکدیگر مرتبط می‌شوند. هم‌چنین مثلا یک بازی از سری FarCry یا Watch Dogs می‌تواند در کشورهای مختلفی دنبال شود.»

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید