موفقیت PS4 در کره جنوبی باعث شده که دیگر برندهای سونی در این کشور از جمله بخش PC و موبایل نیز مورد توجه قرار گیرند و کمپانی ژاپنی به همین خاطر قصد دارد که تبلیغاتی انحصاری را مخصوص به این منطقه تولید کند. به همین خاطر شاهد استخدام لی جون کیونگ (یا همان DoK2) یکی از شناختهشدهترین و پردرآمدترین رپرهای کره جنوبی هستیم که موزیک و ویدئو جدیدش با عنوان Only On امروز منتشر کرده.
در این موزیک ویدئو شاهد حضور پررنگ PS4 هستیم و برند پلیاستیشن نیز در بخشهای مختلفی قابل مشاهده است. اگر به رپ کرهای علاقه دارید (!) میتوانید این موزیک را از یوتوب تماشا کنید. از جمله دیگر اخبار پلیاستیشن در کره جنوبی میتوان به بازنشستگی شیرو کاوائوچی مدیر این منطقه سونی اشاره کرد.
سونی انتظار دارد که طی سالهای آینده برند خود را در کره جنوبی قدرتمندتر از همیشه کند و به خصوص PS4 و کنسولهای بعدی خود را تبدیل به پلتفرم اصلی این کشور کند که در حال حاضر میزبان تعداد زیادی گیمر است که البته توجه ویژهای به PC دارند و StarCraft را ورزش ملی خود میدانند.
خخخخخخ عین اینه ک بی بی سی برای تبلیغ برنامه آشپزیش ممد کثیف رو ببره فلافل درست کنه براشون????