وی جی مگ: امروز جاناتان دومانت کارگردان بازی Assassin’s Creed Odyssey با حضور در برنامهای پرسش و پاسخ به سوالات موجود درباره نبردهای دریایی و دیگر بخشهای گیمپلی بازی Assassin’s Creed Odyssey پاسخ داده که در ادامه آنها را مرور میکنیم.
به گزارش وی جی مگ، از سوالات مطرح شده و صرف نظر میکنیم و مجموعه پاسخهای کارگردان بازی را در نظر میگیریم تا متوجه شویم که بازی Assassin’s Creed Odyssey از سیستم ماموریتهای کاملی استفاده میکند که به گیمر میگوید تا چه حدی در بازی پیشرفت کرده.
- نسخه فیزیکی این بازی همراه با کاور دو رو یا همان reversible استفاده میکند.
- این بازی در زمینه تغییرات آب و هوایی از ساختاری کاملا پویا بهره میبرد.
- در داستان این نسخه اطلاعات بیشتری را از Pieces of Eden به دست میآوریم و داستان Kassandra در مجموعه به عنوان یک روایت اصلی شناخته میشود.
- بخشهای چالشی پارکور که در مقبرهها دنبال میشدند در این نسخه حضور دارند و یکی از قسمتهای فرعی بازی Assassin’s Creed Odyssey را شکل میدهند.
- دیالوگها روی نحوه پایانبندی داستان تاثیرگذار هستند.
- میتوان شخصیتهای غیر قابل بازی را برای مبارزه در جبهه خود استخدام کرد. امکان ارتقا کشتی و خدمه آن نیز وجود دارد.
- گیمر امکان رام کردن حیوانات مختلف را در اختیار دارد.
- بخشهای داستانی حاضر در دنیای امروز اختیاری نیست و ممکن است انتخابهای گیمر روی این قسمت نیز تاثیر بگذارد.
- میزان محتوای این نسخه از Assassin’s Creed Origins بیشتر است.
- نقشه بازی Assassin’s Creed Odyssey از نسخه قبلی بزرگتر است اما نیمی از آن را دریا تشکیل داده.
- در بیشتر اوقات آیتمها به صورت تصادفی قرار نگرفتهاند.
- خبری از چتر نجات به عنوان یک قابلیت آزادشدنی نیست.
- گیمر امکان اسبسواری در بازی را دارد و نام اسب او Phobos است.
در نهایت باید به این نکته اشاره کرد که بازی Assassin’s Creed Odyssey برای PC، Xbox One و PS4 در حال ساخت است و Ubisoft قصد دارد آن را در تاریخ 5 اکتبر سال جاری میلادی روانه بازار کند.
نظری ارسال کنید