اخبار بازی

تجربه واقع‌گرایانه Death Stranding با تکنولوژی موشن کپچر

تجربه واقع‌گرایانه Death Stranding با تکنولوژی موشن کپچر

آقای Hideo Kojima اخیراً از تکنولوژی Motion Capture بسیار استفاده کرده است که از نمونه‌های آن می‌توانیم به Metal Gear Solid V: Ground Zeroes و Metal Gear Solid The Phantom Pain اشاره کنیم. در حالی که این مسئله اصلی ترین دلیل جایگزینی Kiefer Sutherland با David Hayter در نقش Snake بود، مسئله ای که بیشتر از همه چیز جلب توجه می‌کند این است که آقای Hideo Kojima بسیار تحت تاثیر این تکنولوژی قرار گرفته است. پس باید انتظار داشته باشیم تا از این تکنولوژی در توسعه عنوان Death Stranding نیز استفاده شود.

آقای Kojima اخیراً در مصاحبه ای درباره مزایای این تکنولوژی و خدماتی که به بخش داستان سرایی در بازی‌های رایانه ای ارائه می‌دهد صحبت کرده است.« در عنوان Death Stranding ما تصویر آنالوگ بازیگران مثل آقای Norman Reedus را تبدیل به تصویر واقعی آن ها داخل بازی کرده ایم. این توانایی که بتوانید یک بازیگر را در یک بازی تخیلی کنترل کنید منحصر به فرد است»

منبع

امید بصیری

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید