به راحتی میتوان گفت که گیمرها موضع بسیار محکمی در مقابل تصمیم EA برای استفاده از سیستم پرداخت درون برنامهای گرفتند و انتقادات فراوان آنها باعث شد که این سیستم در بازی حذف شده و دیگر بخشها نیز با تعادل نسبی همراه شوند.
گزارش جدید Wall Street در این زمینه اشاره میکند که گیمرها در این زمینه بیش از حد واکنش نشان دادند اما در هر صورت این اعتراضها نتیجه داد! تحلیلگر Keybanc Capital Market در این زمینه حرفهای جالبی زده است:« مشکلات و بازخوردهای منفی برای عرضه Battlefront 2 در نهایت به نفع شرکتهایی مثل EA و Activision خواهد بود. EA تصمیمهای نادرست و بدی در مورد کنترل وضعیت به وجود آمده اتخاد کرد اما بدون توجه به این مشکلات به نظر من گیمرها برای خرید بازیها پول بسیار کمی پرداخت میکنند.»
سهام EA بعد از عرضه بازی تا به امروز نزدیک به ده درصد نسبت به هفته گذشته افت پیدا کرده است و تحلیلگران نگران این هستند که مدل عرضه Star Wars Battlefront 2 و تصمیمهای EA تاثیر بدی روی صنعت بازی بگذارد. بر اساس محاسبات اگر گیمر این بازی را 60 دلار خریده و ماهی 20 دلار برای پرداخت درون برنامهای هزینه کند و در ادامه روزی 2.5 ساعت به بازی بپردازد در انتهای یک سال او تنها به ازای هر یک ساعتی که بازی کرده تنها 40 سنت پرداخت کرده که در مقایسه با آن برای تلویزیون باید 60 سنت و فیلم سینمایی 80 سنت برای هر ساعت بپردازید. از نظر تحلیلگران در حال حاضر بازیهای ویدیویی ارزانترین تفریح هستند و با وجود اینگونه موجهای منفی شاید در آینده شاهد افزایش قیمت بازیها باشیم. با اینگونه محاسبات قیمت بازیهای ساخته شده توسط شرکتهای بزرگ مثل Take-Two (ناشر GTA) شاید نزدیک به 144 دلار باشد.
برید نظراتتونو بندازین صندوق پیشنهادات…
نفسشون از جای گرم بلند میشه
جمع کنین باوو
خودشون مفت مفت بازی میکنن واسه بقیه تصمیم میگیرن …………………….
این نقطه ها هم فحش بود?