به نظر میرسد که God of War بدون شک یک Reboot بسیار هیجانانگیز از این سری خواهد بود که قرار است بنیان گیمپلی در این بازی را با تغییرات فراوانی روبرو کند.
البته این تغییرات فقط در گیمپلی نیست، بلکه در داستان، شخصیتها و صد البته دروبین! یکی از بزرگترین تغییرات مشاهده شده در God of War جدید، دوربین آن است. اینبار زاویه دوربین، روی شانه کریتوس در نظر گرفته شده است که میتواند تاثیر زیادی روی گیمپلی داشته باشد. کارگردان این بازی Cory Barlog در این مورد صحبتهای جالبی با یوروگیمر داشته است.
او در صحبتهای خود اعلام کرد که دوربین بازی به صورت Single Cut در تمام بازی کار نخواهد شد. این بدان معنی است که تبدیل گیمپلی و کاتسینها بدون هیچ وقفهای انجام خواهد شد. Barlog گفت:« هدف من از بازگشت به این پروژه، ارائه یک داستان بسیار شخصی از کریتوس بود. سری God of War بیشتر به خاطر ویژگیهای سینمایی، دوربینهای عالی که نمای دور را نشان میدهند شناخته میشوند که به نظر من بسیار هم عالی بودند. ولی من میخواهم سعی کنم که شخصیتها کمی بهتر شناخته شوند.»
او در ادمه صحبتهای خود به فیلمهای سینمایی و نوع کاتها در آنها صحبت کرد و اشاره داشت که انجام اینکار در فیلم و بازی بسیار متفاوت هستند. بسیاری اینکارها را انجام میدهند که حس فیلمهای سینمایی را در بازی منتقل کنند. انجام اینکار برای او تیمش بسیار سخت و دشوار بوده اما از نظر Barlog او یکی از تیمها را در اختیار دارد و با آنها میتواند این چالش بزرگ را پشت سر بگذارد.
منبع
من همون کریتوس با همون شمشیر هاش که یک تنه میره به سمت دل دشمن خون راه میندازه رو میخوام و ازین بچه اسن خوشم نیاد چون میدونم بازی رو ګند میکشه 😥
kنه. اینجوری ها هم نیست.
این هم خوب خواهد بود.
اتفاقا یه دوره از این دوربین استفاده کنن و از این سبک. این که تموم شد و خدایان اسکاندیناوی که تموم شدن و همه رو کشتن باید برن سراغ خدایان مصر. دوباره برگردن سر همون دوربین.
اینجوری جالب میشه
یادم در یکی از پادکست ها آقا میثم خیلی مفصل درباره دوربین های بازی گاو اف وار صحبت کرد چقدر قشنگ هم توضیح داد دوربین بازی گاد اف وار واقعا انقلابی در سبک های آن اسلش بود که با توجه به تغییرات دوربین در این شماره واقعا ضربه بزرگی به بازی زدند چیزی که م فق و خوب را اخه چرا تغییر می دهند بعد می گند چرا بازی شکست خورد