سیستم سلامتی در سری بازیهای Super Mario تقریبا به نکتهای کاملا بیاهمیت تبدیل شدهاند چون تقریبا در تمامی بازیهای عرضه شده از این سری در سالهای گذشته، مشکلی از این لحاظ هیچوقت برای گیمر پیش نخواهد آمد. به نظر میرسد استفاده از سیستم قدیمی در این بازی کاملا به خاطر گذر زمان بسیار فرسوده شده است.
نینتندو قبلا اعلام کرده بود که این سیستم قدیمی دیگر در Super Mario Odyssey حضور ندارد و این خبر باعث ایجاد تنشی در میان هواداران شده بود. کارگردان این بازی Kenta Motokura در مصاحبه با Game Informer توضیح داد:« ما فکر میکردیم که چگونه میتوان از سیستم قدیمی سلامت در این بازی استفاده کنیم که تمرکز زیادی روی گشت و گذار در محیط دارد. در اینگونه از بازیها نقاط شروع مجدد بسیار زیادی در سراسر نقشه در نظر گرفته خواهد شد. در نهایت ما تصمیم به کنار گذاشتن سیستم سلامتی سابق گرفتیم چون به نظر ما دیگر استفاده از این قابلیت در Super Mario Odyssey ضروری نبود. همچنین به نظر ما این سیستم میتوانست روی علاقه گیمرها به ادامه بازی تاثیر مستقیمی بگذارد چون کسانی که مهارتی خوب در بازی کردن دارند اصولا به ندرت با صفحه Game Over مواجه خواهند شد. گرچه این امر برای گیمرهای بی تجربه کمی متفاوت است.»
نظری ارسال کنید