در میان آثار امسال، Destiny 2 یکی از پرخرجترین بازیهای پاییز امسال است که بسیار هم مورد انتظار تلقی میشود. حالا هم کارگردان بازی Luke Smith اطلاعات بیشتری در مورد این بازی در اختیارمان گذاشته است.
پس از انتشار اولین گیم پلی از بازی این کارگردان در مورد تاثیر نسخه اول در ساخت نسخه دوم و چیزهایی که میتوانیم از این دنباله انتظار داشته باشیم صحبتهایی کرده است.
او در این باره صحبت کرده که برای تیم سازنده “شمای کلی بازی” خیلی مهم بوده و سه فاکتور را برای خلق آن به کار گرفتهاند: دنیایی که شما را جذب کند، کارهایی شگفتآور که در آن انجام دهید و وجود همیشگی افرادی برای بازی کردن در کنارشان.
در حقیقت آن فاکتورها برای خلق جهانی دوست داشتنیتر است که خود متشکل از قومهای مختلف، شخصیتها و مکانهای مختلف است و در کنار آن، سعی شده ماموریتها هم به گونهای باشد که بازیکنان را بیشتر درگیر دنیای بازی کند. در مورد مورد آخر یعنی همیشه در دسترس بودن افراد هم سازنده سعی داشته بازی را برای همه قابل بازی کند، چه بازیکنان قدیمی و چه جدید.
در نهایت Smith با یک گزاره ساده سعی داشته تا آن شمای کلی بازی را توصیف کند: “دنیایی که خودم دوست دارم در آن باشم.” در حقیقت Bungie به دنبال بسط دادن چیزی بوده که در نسخه نخست به بار آورده بود.
این بازی قرار است در تاریخ 8 سپتامبر برای PS4 و Xbox One منتشر شود، نسخه PC هم تائید شده ولی تاریخ عرضه مشخصی ندارد.
منبع
توضیحات کارگردان Destiny 2 درباره جزئیات گیمپلی این بازی

نظری ارسال کنید