وی جی مگ: معرفی The Division 2 اگرچه مهمترین خبر ویدیوگیم در طول هفته جاری نبود اما باز هم معرفی ناگهانی دنباله عنوان نخست منتشر شده در سال 2016 باعث شوکه شدن بسیاری از گیمرها شد. حال استودیو سازنده بازی Ubisoft Massive طی لایو استریمی در توییچ از دلایل ساخت The Division 2 سخن گفته است.
به گزارش وی جی مگ، استودیو Ubisoft Massive باز هم به مانند نسخه اول وظیفه ساخت بازی را برعهده خواهد داشت و تمامی کارمندان دخیل در ساخت بازی قبلی نیز برای ساخت دنباله آن شرکت دارند. با توجه به توضیحات سازندگان بازی، زمان به وجود آمده از سال 2016 که بازی نخست عرضه شد باعث شده انجین Snowdrop رشد کرده و حال توانایی بیشتری داشته باشد. بنابراین ساخت دنباله The Division به آنها اجازه میدهد از فرصت به دست آمده به خوبی استفاده کنند.
Creative Director این بازی آقای Julian Gerighty در این خصوص توضیح داد که «این تصمیم آسانی برای ما نبود اما همچنان داستانها و تجربیات بسیاری باقی مانده است که ما میخواهیم آنها را درون دنیای The Division مورد جستجو قرار دهیم. بنابراین ساخت دنباله آن بهترین راهی بود که از طریق آن میتوانستیم این موارد را مورد بررسی قرار دهیم.»
در ادامه Mathias Karlson که Game Director بازی محسوب میشود چنین اظهار کرد «تکنولوژی به مرور زمان جلو میرود. موتور Snowdrop در حال حاضر بهتر بوده و قابلیتهای بیشتری را برای کار در مقایسه با زمانی که The Division منتشر کردیم در اختیار ما قرار میدهد. البته این موتور در همان زمان هم بسیار فوقالعاده بود اما اکنون با آن کارهای بیشتری میتوانیم انجام دهیم. بنابراین میخواهیم از فرصت به دست آمده استفاده کنیم.»
منبع: Gamingbolt.com
نظری ارسال کنید