نمایشگاه PAX East در حال برگزاری است و در این بین نیز استودیوی Bioware این روزها اطلاعات جدیدی از بازی جدیدشان منتشر میکند.
این استودیو یک پنل برای ساخت بازی جدید در PAX East داشت که اطلاعات جالبی در آن به چشم میخورد اما یک سوال برای هواداران Mass Effect وجود دارد که هیچگاه پاسخ داده نشده است. چرا Mass Effect 4 ساخته نشد؟ یکی از کارگردانهای Mass Effect Andromeda به نام Mac Walters به این سوال پاسخ جالبی داده است.
والترز در صحبتهای خود گفت:« ما دوست داشتیم که سه گانه اصلی به پایان برسد و بازی جدیدی درست کنیم.» به نظر این حرف منطقی است. هوادارانی که سه گانه اصلی را تجربه کردهاند میدانند که ادامه دادن آن سری از لحاظ داستانی کار سختی بود. Mass Effect 3 گیمرها را با یک تصمیم بزرگ رها کرد که آنها چگونه آینده کهکشان راه شیری را رقم میزنند. اینکه تصمیم گیمر چه تاثیری در ادامه داشته هنوز در محافل زیادی مورد بحث قرار میگیرد
اینکه Mass Effect 4 چه داستانی را دنبال میکند باید پاسخ دقیقی به اتفاقات بعد از تصمیم گیمر، بدهد. Mass Effect Andromeda برای حل این مشکل، داستان این سری را به یک کهکشان دیگر برد. این تصمیم باعث شد که عواقب تصمیمهای گیمر در Mass Effect 3 نادیده گرفته شود و در کنار آن هواداران داستانی کاملا جدید و در محیطی تازه را تجربه کنند.
نظری ارسال کنید