یکی دیگر از عناوین AAA که برای Nintendo Switch عرضه نمیشود، Middle-earth Shadow of War است و حال Bob Roberts از کارگردانان بخش طراحی بازی در این مورد توضیحاتی ارائه داده. او گفته که این نسخه از بازی در دست توسعه نیست و وقتی دلیل آن پرسیده شده، گفته که از همه قضایای پشت پرده باخبر نیست.
در ادامه از او در مورد قدرت این کنسول پرسیده شده که او در پاسخ گفته دقیق نمیداند. او گفت که آماده سازی بازی برای Xbox One X کمتر از یک روز زمان برده. او گفته تصمیم سختی است که بازی را برای یک پلتفرم، به بهترین شکل ممکن بسازند یا آن را برای پلتفرمی متفاوت هم از پایه بسازند. او گفته که آنها به Dev Kit این کنسول دسترسی نداشتهاند و Warner Bros هم گفته بوده توجه خود را به بازی و پلتفرمهای اصلی آن معطوف کنند.
دلایل دیگه ای هم داره
خود این بازی توی ژاپن اونقدرها طرفدار نداره و از اونجایی که خاستگاه اصلی سوییچ ژاپنه اینا دیدن برای چی باید وقتشون رو تلف کنن. علاوه بر اون کنسول زیر زلدایی که ماله خودشون هست افت فریم میده و بد کار میکنه. چه برسه برای این بازی. عمرا فکر نکنم حتی بتونه mordor رو اجرا کنه با 30 فریم. چه برسه این جدیده رو.
آره راست می گید ، تا حالا که بازیی که از نظر گرافیک پردازش سنگینی بخواد که معرفی نشده ، شاید اگه بخواد همچین بازیایی بیاد ، روی 480p و با کاهش جرئیات بتونه اجرا بشه
———————————————————————-
آقا میثم من نمی تونم نظرات رو لایک کنم ، مشکل از سایته ؟
مثل اینکه مشکل از منه 😀
نمی دونم اصلا قبل انجام هست ( هر چند به سختی ) یا نه ؟! ?:-)
*قابل انجام
بعیده با سخت افزاره سویچ بشه یه بازی در این سطح رو پیاده سازی کرد. باید ببینیم چی کار میکنن دیگه
آره ، باید منتظر بشیم ببینیم کسی می تونه یه حرکتی بزنه یا نه .