به نظر میرسد که نینتندو اعتراف کرده که ساخت Zelda Breath of the Wild به صورت همزمان برای Wii U و Nintendo Switch فشار زیادی به تیم سازنده وارد کرده است.
بر اساس گزارشی که با Eurogamer انجام شده است، تولید کننده این سری Eiji Aonuma در مورد چالشهای ساخت بازی به صورت همزمان برای دو کنسول متفاوت صحبت کرد. Eiji در این مصاحبه گفت:« تیم سازنده در حال طراحی بازی برای Wii U بود. آنها در حال ساخت یک بازی لذت بخش برای Wii U بودند. نینتندو نیز میدانست که ساخت بازی برای Nintendo Switch بار سنگینی به فرآیند ساخت بازی اضافه خواهد کرد.
همچنین Eiji در ادامه گفت:« من میدانستم که اعتراضاتی به این تصمیم وجود خواهد داشت چون تیم طراحی در حال ساخت یک بازی انحصاری برای Wii U بود و حالا آنها مجبور بودند برای ساخت بازی مخصوص Nintendo Switch تغییراتی در فرآیند ساخت ایجاد کنند. من هم تلاش زیادی کردم تا تیم سازنده بازی این تصمیم را قبول کند. ما باید کاری میکردیم که تیم سازنده راضی به انجام اینکار شود.»
نظری ارسال کنید