همانطور که میدانید، بازی Call of Duty WW2 نسبت به نسخههای گذشته تغییر اساسی خواهد داشت و به ریشههای خود در جنگ جهانی دوم بازگشته است. این نکته بدان معنی است که دیگر خبری از Boost Jump یا دیگر قابلیتهای آینده نگر در این اثر نخواهد بود.
اسلحههای استفاده شده در این بازی، اسلحههای واقعی است که در زمان جنگ مورد استفاده قرار گرفتند. اسلحههای کلاسیک مربوط به این دوره همه در این بازی استفاده خواهند شد. در مورد نقشهها نیز یکی از مدیران استودیوی Sledgehammer Games اشاره کرد که نقشههای بازی منحصر به فرد و بی نظیر خواهند بود. این نقشهها با استفاده از مکانهای به یاد ماندنی جنگ جهانی دوم طراحی شدهاند.
همچنین در اطلاعات جدید اشاره شد که مالتیپلیر بازی بازگشتی به سمت و سوی کلاسیک و استراتژیک خود در نبردهای زمینی خواهد داشت. به نظر میرسد که بخش WAR در مالتیپلیر شباهت بسیار زیادی به قسمت Operations در Battlefield 1 خواهد داشت.
همچنین بخش جدیدی به اسم Headquarters در بازی طراحی شده که شباهت زیادی به Tower در بازی Destiny دارد. این مکان جایی است که گیمرها میتوانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و شخصیتهای آنها باهم به تعامل بپردازند. رئیس این استودیو برای مثال از شهر Orgrimmar در World of Warcraft به عنوان مثال استفاده کرده است. جایی که گیمرها شخصیت خود را به رخ دیگران کشیده و با دوئل کردن مهارتهای یکدیگر را به چالش میکشند.
نظری ارسال کنید