بدون شک Assassin’s Creed Origins جزو آثار موردانتظار و مهم امسال است و همگان منتظرند ببینند استراحت یک ساله این سری آیا باعث دمیدن روح تازهای به آن میشود یا خیر. یکی از تغییرات اساسی این نسخه سیستم مبارزات آن خواهد بود. سیستم مبارزات این سری از همان نسخه اول همیشه مخالفان زیادی داشته و به همین جهت Origins از لحاظ مبارزات شبیه به نسخ قبلی این سری نیست. به تازگی ویدیویی منتشر شده که در آن Ashraf Ismail کارگردان بخش نوآوری بازی در مورد جزئیات سیستم مبارزات آن صحبت کرده است.
او گفته که در نسخ قبلی یک سیستم واحد وجود داشت که بعد از زدن کلید حمله فارغ از فاصله با دشمن، یک انیمیشن حمله نشان داده میشد و حریف صدمه میدید ولی اینجا به سیستم جدیدی مواجه هستیم که وقتی کلید حمله را بفشارید، شخصیت اصلی حمله میکند و اگر چیزی باشد به آن ضربه میزند و اگر هم نباشد، فقط شمشیر خود را در هوا خواهید چرخاند. او گفته که نوع و فاصله دشمنان، نوع اسلحه و بُرد آن همگی در بازی اساسی هستند. در بازی اسلحههایی چون شمشیر، شمشیر دوتایی، نیزه، گرز، تیر و کمان و شمشیرهای سنگین و … وجود خواهند داشت و انواع خاصی از دشمنان نیز در آن حضور پیدا خواهند کرد.
نظری ارسال کنید