به تازگی Digital Foundry موفق شده 20 دقیقه از Super Mario Odyssey را روی Nintendo Switch بازی کند و در طول این مدت متوجه شده که بازی 60 فریم بر ثانیه است. با وجود کار سخت پردازش مدلهای 3 بعدی این بازی، کنسول جدید نینتندو این بازی را به صورت 60 فریم بر ثانیه و پایدار پردازش میکند.
آنها مرحله اول بازی که در New Donk City رقم میخورد را تجربه کردهاند و متوجه شدهاند برخی شخصیتها به صورت 30 فریم بر ثانیه پردازش شدهاند و برخی دیگر هم از دور 2 بعدی هستند و وقتی به آنها نزدیک میشوید 3 بعدی میشوند. به هر حال جزئیات محیطی این بازی بالاست و کیفیت بافتها هم خوب است و حالا در کنار 60 فریم بودن، میتواند انتظارات همه را برآورده کند.
نظری ارسال کنید